Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به وعده‌های شورای شهر در زمینه ایجاد مسیرهای ایمن دوچرخه‌سواری و پیاده‌راه در تهران، جزییات وام‌های 10 میلیون تومانی برای خرید....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۷۶۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت سرعت دوچرخه‌ها در آمستردام با دستگاه‌های هوشمند

آمستردام با کمیسیون اروپا وارد مذاکره خواهد شد تا سرعت دوچرخه‌های الکترونیکی را با دستگاه‌های هوشمند محدود کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، آمستردام به‌دلیل افزایش تعداد حوادث مربوط به دوچرخه‌های الکترونیکی از تعیین محدودیت سرعت برای این وسایل‌نقلیه به‌عنوان یک ضرورت یاد کرد و وب‌سایت شهرداری آن اعلام کرد که شهر مشغول جست‌وجوی راه‌هایی به‌منظور کاهش سرعت مجاز برای مدل‌های جدید دوچرخه‌های الکترونیکی در راستای افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش صدمات ناشی از آن‌ها است. مقامات به‌عنوان یک راه‌حل اجرای تنظیمات هوشمند سرعت را معرفی کردند که برای اجرای آن به‌دنبال توافق با کمیسیون اروپا و سازندگان دوچرخه هستند.

افرایش تصادفات دوچرخه‌ها در آمستردام

آمستردام شهری است که دوچرخه‌سواری بخش اصلی زندگی و ترافیک روزانه آن محسوب می‌شود. با این حال مدل‌های دوچرخه الکترونیکی جدیدتر و قدرتمندتر، توانایی توسعه سرعت بسیار بالاتر از دوچرخه‌های کلاسیک را دارند و این امر منجر به افزایش تصادفات جاده‌ای و کاهش احساس ایمنی در بین سایر کاربران در جاده‌ها شده است. به همین دلیل اداره محلی تصمیم گرفته است در همکاری با کارشناسان مؤسسه شهرسازی، دستگاهی را توسعه دهد که می‌تواند سرعت این دوچرخه‌ها را هنگام عبور از مناطق شلوغ و حساس شهر محدود کند.

جزئیات در مورد این راه‌حل هوشمند هنوز مبهم است، اما کارشناسان ادعا می‌کنند که این فناوری می‌تواند اطمینان حاصل کند که دوچرخه‌ها هنگام عبور از مناطق مدرسه یا پارک‌ها با سرعت مناسب حرکت می‌کنند و سرعت را در شرایط آب‌وهوایی نامساعد مانند باران یا برف محدود می‌کند. برای این منظور دستگاه روی دوچرخه به‌طور مداوم به زیرساخت دیجیتال شهر متصل خواهد شد.

مقامات آمستردام ترس از تجاوز به حریم خصوصی و دخالت نهادهای بالادست را کاهش داده و اظهار کردند که این امر قبل از توافق با کمیسیون اروپا برای تصویب این اقدام اجرا نخواهد شد. با این حال کمبود جزئیاتی دقیق در مورد نحوه عملکرد این دستگاه‌ها مشکل‌ساز شده است و کمیسیون برای تأیید آن نیاز دارد که در وهله اول دریابد آیا سرعت به‌طور خودکار و از راه دور کاهش پیدا می‌کند یا سیگنالی وجود دارد که به سواران هشدار می‌دهد که سرعت خود را کاهش دهند.

کد خبر 737327

دیگر خبرها

  • آلمان به افراد «یهودستیز» حق شهروندی اعطا نمی‌کند
  • اعطای جایزه به رانندگان قانونمند
  • پاسخ دادن به سوالات درباره رژیم صهیونیستی؛ شرط جدید آلمان برای اعطای حق شهروندی
  • برگزاری پویش «تهران بی دود»
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • انحصارزدایی از بازار اجاره نویسی با اعطای حق انتخاب به مردم
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • محدودیت سرعت دوچرخه‌ها در آمستردام با دستگاه‌های هوشمند