Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:رییس سازمان پدافند غیر عامل از از افتتاح مرکز عملیات دفاع سایبری در هفته جاری با دو مقیاس موضوعات داخلی و خارجی خبرداد.با دو مقیاس موضوعات داخلی و خارجی....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۷۶۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس

بر اساس آخرین آمار دریافتی تعدادکل مذاکرات تجاری و غیرتجاری در غرفه استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، سه رقمی شد و از یک صد مذاکره گذشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) در حالی آغاز به کار کرد که غرفه استان فارس همچنان پر رونق میزبان مسئولان ارشد کشور و همچنین سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بود. بر اساس آخرین آمار دریافتی تا بعدازظهر دیروز، 10 اردیبهشت‌ماه تعداد کل مذاکرات تجاری و غیرتجاری در غرفه استان فارس سه رقمی شد و از یکصد مذاکره گذشت.

ظرفیت‌های قابل توجه استان فارس در بخش‌های مختلف به شکلی است که چشم هر بیننده و مراجعه کننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

«میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور»، «محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی»، «حسن‌نژاد، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی»، «عباسی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور»، «فولادگر، معاون کسب و کار وزیر صمت»، «علیخانی رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور»، «رئیس میزصادرات سازمان توسعه و تجارت ایران»، «دبیر دوم سفارت سنگال»، استاندار بوشهر، تعدادی از معاونان استانداری‌های بوشهر، سمنان و قزوین به همراه مدیران برخی از شرکت‌های بزرگ تأمین مالی کشور و یک هیئت مذاکره کننده بزرگ روسی از نزدیک با توانمندی‌های استان فارس آشنا شدند.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) ابتدای هفته جاری با حضور فارس و 30 استان دیگر کشور در محل نمایشگاه‌های بین اللملی تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه در حالی بعد از ظهر امروز به کار خود پایان می‌دهد که تا بعدازظهر دیروز در این رویداد 20 محصول جدید استان فارس در حوزه فرایند‌ها و تولیدات رونمایی و چندین تفاهم‌نامه همکاری و سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی منعقد شده است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه 5 روزه فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، شیلات، فرش و صنایع دستی، گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات آرایشی، بهداشتی، صنعت ساختمان، خدمات فنی مهندسی و پتروشیمی اعلام شده است.

استان فارس نیز با تأکید بر معرفی زنجیره‌های ارزش در زمینه‌های فولاد و گیاهان دارویی مشارکت جدی در این رویداد مهم اقتصادی را در دستور کار قرار داده‌ است.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست