Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:35:18 GMT

جشنواره عکس و پوستر خشت اول در کرمان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۷۷۲۸۳۷

کرمان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری جشنواره عکس و پوستر خشت اول در کرمان خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۷۷۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در مقطع متوسطه اول درمدرسه دخترانه نمونه مهدیه خاش برگزار شد.
در این جشنواره  ۱۳۰ نفر از دانش آموزان برگزیده شهرستان‌های خاش، میرجاوه، تفتان، بخش نصرت آباد زاهدان و عشایری شرکت داشتند.
شرکت کنندگان این جشنواره در رشته‌های زبان خارجه، ادبیات فارسی، پژوهش، مناظره علمی، ریاضی، فرهنگ و هنر، برنامه نویسی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، قرآن و معارف، مهارت‌های زندگی و توسعه فردی، سلامت و تربیت بدنی، فعالیت‌های آزمایشگاهی و دست سازه با هم به رقابت پرداختند.
شروع این جشنواره از ابتدای سال تحصیلی بوده که تاکنون مراحل شهرستانی آن برگزار و به مرحله قطب رسیده و تا پایان تابستان مراحل استانی و کشوری آن برگزار خواهد شد.
حدود ۸ هزار دانش آموز تاکنون در این عرصه با هم به رقابت پرداخته اند و با معرفی نفرات برتر شاهد اختتامیه مرحله قطب آن در خاش بودیم.

همچنین سپاهی معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش مهرستان: گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی کشف استعداد‌های دانش‌آموزان فعال، پویا و پژوهشگر است که بتوانیم با برگزاری این جشنواره‌ها دانش‌آموزان مستعد را شناسایی کرده و از پتانسیل استعداد‌های این دانش‌آموزان در جهت پیشرفت و کیفیت‌بخشی استفاده کنیم.
وی افزود: این جشنواره با شرکت ۶۴ مدرسه برگزار که ۲۶ مدرسه برگزیده شدند و در ۹ محور به رقابت پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!