Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@08:49:12 GMT

اعلام آمادگی ایران برای اعزام نیروهای صلحبان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۸۰۳۳۷۳

سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل متحد آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارائه کمک به عملیات و مأموریت های حفظ صلح از طریق ارائه خدمات پشتیبانی، اعزام نیروهای....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۸۰۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای نظامی استان بوشهر برای هر تهدیدی در آمادگی کامل هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح سه‌شنبه در نشست با فرماندهان نظامی و انتظامی و ارتش و سپاه پاسداران استان بوشهر اظهار کرد: نیروهای نظامی استان بوشهر در برابر هر گونه تهدیدی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

استاندار بوشهر با تاکید بر آمادگی کامل پدافندی استان بوشهر تصریح کرد: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و عملیات وعده صادق، نشان داد که نظام اسلامی، وعده‌های خود را عملی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان بوشهر، مردمانی مؤمن و معتقد و مقیّد هستند خاطر نشان کرد: مردم این خطّه در طول تاریخ، اصالت خود را نشان داده اند و زنان و دختران این سرزمین نیز همواره باحیا و باحجاب و دارای عفت، بوده و هستند.

استاندار بوشهر بر لزوم مقابله با مظاهر بدحجابی و بی حجابی در جامعه تاکید کرد و گفت: طرح مقابله با بی حجابی و بدحجابی در راستای صیانت از کیان خانواده‌ها اجرایی شده و امیدوارم مردم مؤمن استان بوشهر، همکاری لازم را داشته باشند.

محمدی زاده ابراز داشت: متولیان امر مقابله با مظاهر بدحجابی، از شیوه‌های ایجابی و توجیهی استفاده می‌کنند و شیوه سلبی و قهری را به کارگیری نخواهند کرد.

در این نشست، فرماندهان نظامی استان نیز گزارشی از آخرین وضعیت دفاعی و پدافندی استان را بیان کردند.

کد خبر 6079698

دیگر خبرها

  • نیروهای نظامی استان بوشهر برای هر تهدیدی در آمادگی کامل هستند
  • آمادگی نیروهای ارتش اصفهان باتجهیزات دفاعی پیشرفته
  • اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد
  • آمادگی جهاد دانشگاهی فارس برای ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • آمادگی جهاددانشگاهی فارس برای ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل به‌سر می‌برند/ عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر است
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند / عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند
  • نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند
  • اعزام تیم منتخب هیمالیانوردی باشگاه‌های مشهد به دماوند