Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین: مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: آیت‌الله واعظ طبسی(ره) تولیت فقید آستان قدس رضوی یک حامی ارزشمند در بحث وقف و موقوفات بود و دقت‌های....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۸۱۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت

امتداد -مدیرعامل بانک ملی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری به جایگاه شامخ معلمان سراسر کشور ادای احترام کرد و این روز را به آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در متن پیام تبریک ابوالفضل نجارزاده به مناسبت روز «معلم» آمده است:

در برگ‌های تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران دوازدهم اردیبهشت هم‌زمان با سالروز شهادت معلم علم و اخلاق، استاد گرانقدر، شهید مرتضی مطهری «روز معلم» نامیده شده است. 

بی‌تردید اساسی‌ترین و تأثیرگذارترین عنصر نظام تعلیم و تربیت، معلمان هستند؛ انسان‌های فرهیخته‌ای که رسالت خطیر اندیشه‌ورزی و هدایت نسل‌ها را به دوش می‌کشند و زندگی خود را فدای آگاهی و معرفت می‌کنند.

روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردانی‌ست که با تلاش بی‌پایان و ستودنی، فرزندان این مرز و بوم را با ایثار تعلیم می‌دهند و بی‌شک معلمان در تحقق شعار تمام سال‌ها به‌خصوص شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» نقش برجسته‌ای دارند. ما نیز تلاش می‌کنیم اقدامات ارزشمند این بزرگواران را بیش از پیش ارج نهیم. 

بسیار نیکوست که در طلیعه این مناسبت و در راستای ارتقای ساحت ارزشمند تعلیم و تربیت فرصتی دست داد تا این روز را به اساتید، معلمان و مربیان تبریک و تهنیت عرض کنم. امید دارم که در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) در سنگر خدمت به فرزندان این مرز و بوم و آینده‌سازان میهن عزیزمان همواره استوار و سرافراز باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد