Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-30@20:32:33 GMT

پسر ناصرالدین شاه با لباس محلی+عکس

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۸۵۷۱۶۵

دولت بهار: مسعود میرزا ظل‌السلطان با لباس محلی در کنار یک رأًس بز کوهی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۸۵۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: یکی از برنامه‌ها راهبردی شورای دوره ششم احداث بوستان‌های محله‌ای بود که تاکنون هشت بوستان محلی با اعنباری بالغ ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمدحسن علوی امروز- سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه- در مراسم افتتاح پارک گفتگو در منطقه شهرداری شهر گلپایگان، اظهار کرد: بوستان گفتگو در زمینی به متراژی ۲۵۰۰ مترمربع با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: شورای دوره ششم شهر گلپایگان برنامه‌های راهبردی برای یک دوره چهار ساله تدوین کرد تا طبق این برنانه به شهروندان خدمات ارائه دهد، افزود: یکی از این برنامه‌ها، احداث بوستان‌های محله‌ای بود که تاکنون هشت بوستان محلی با اعنباری بالغ ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان ادامه داد: با توجه به اینکه نگاه شورای دوره ششم شهر گلپایگان توسعه مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر است تا پایان دوره ششم شورای شهر سه بوستان محلی احداث خواهد شد.

علوی از آزادسازی سازی حدفاصل خیابان حجت‌الاسلام تا خیابان شهید قرنی خبر داد و افزود: به زودی عملیات آغاز ساخت بوستان محلی به متراژ هشت هزارمترمربع در جاده قدیم اصفهان کلنگ زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهر گلپایگان در راستای زیباسازی شهری نگاه ویژه‌ای داریم و طی دو سال اخیر ۱۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان صرف اجرای پروژه پیاده راه‌سازی، و بلوک فرش کردن خبابان‌ها، معابر و بوستان‌های محلی انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۲ با صرف اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان ۱۷۰ هزار مترمربع لکه‌گیری آسفالت انجام شده است، گفت: سال ۱۴۰۲ برای احداث بوستان‌ها، معابر و جاده‌ها ۱۶ هزارمترمربع آزادسازی با صرف اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان انجام شده است.

علوی با بیان اینکه یکی از اهداف شورای دوره ششم شهر گلپایگان اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری است، افزود: سال جاری پروژه الهیه در شهرک نیروی انتظامی، پروژه چند منظوره مهستان، پروژه مشاغل مزاحم شهری، پارکینگ کوچه مسجدحاجی و پارکینگ خیابان آیت الله سعدی با مشارکت سرمایه‌گذار اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته ۱۱۷ المان با محوریت ایثار و شهادت با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نصب شد، افزود: در دوره ششم شورای شهر ۹۹ المان ملی مذهبی در سطح شهر نصب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: سال گذشته پایش تصویری و دوربین کنترل سرعت با دو میلیارد تومان اعتبار نصب شد.

نگاه شورا متمرکز بر تمام مناطق شهر باشد

محمدرضا عسگریان، فرماندار گلپایگان ضمن قدردانی از مدیریت شهری و اعضای دوره ششم شورای شهر گلپایگان در توسعه محلات کم برخوردار، اظهار کرد: شهروندان انتظار احداث بوستان در محلات مختلف شهر دارند، و این مهم به همت مدیریت شهری و شورای دوره ششم شهر گلپایگان در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: نگاه شورای شهر باید متمرکز بر تمام مناطق شهر باشد و امید می‌رود در مناطق کمتر توسعه یافته شاهد توسعه و پیشرفت و آبادانی باشیم.

کد خبر 749528

دیگر خبرها

  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • در «اندرونی»؛ از جمع گرم حرمسرا تا عکس اینستاگرامی فخرالتاج!
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟