Web Analytics Made Easy - Statcounter

دمشق - ایرنا - فرمانده جبهه مردمی برای آزادسازی استان اسکندرون سوریه اردوغان را به تلاش برای ترور خود متهم و به انتقام تهدید کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۸۸۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر میلان: این بازیکن‌مان ۱۸۰ میلیون می‌ارزد!

به گزارش "ورزش سه"، فورلانی در مصاحبه جدیدی با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در مورد مسائل متفاوتی صحبت کرده است. یکی از موضوعات مورد بحث پیشتازی اینتر در این فصل و قهرمانی آنها بود. فورلانی در مورد احساسش درباره این موضوع گفت: «بدیهی است که ما دوست داشتیم اسکودتو را ببریم، هدف ما این است که در سال آینده این کار را انجام دهیم. بالاخره ما خیلی دور نیستیم و فاصله زیادی با حریفان نداریم. در همین فصل هم امتیازات خوبی کسب کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم در فصل بعد بهتر شویم.»

او سپس در مورد اینکه میلان در چه سالی می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، گفت: «اگر از کاردیناله بپرسید به شما خواهد گفت. او بسیار مصمم و دقیق است و اگر هدفی داشته باشد به آن خواهد رسید. من می‌گویم پیشبینی غیرممکن است و بعید نیست همین فصل بعد قهرمانی را به دست آوریم.»

در ادامه او در مورد احتمال جدایی رافائل لیائو و بند آزادسازی‌اش صحبت کرد: «رافا بند فسخ ۱۷۵ میلیون یورویی دارد اما بالاتر از همه این مسائل، او می‌خواهد در میلان بماند. او اینجا خوشحال است. رسانه‌ها در مورد جدایی او زیاد صحبت می‌کنند اما به‌نظرم به ماندن نزدیک‌تر است. جدا از این موارد به‌نظرم رقم بند آزادسازی او منطقی و منصفانه است. او بازیکنی با توانایی‌های بالاست و به‌نظرم حدود ۱۸۰ میلیون یورو می‌ارزد.»

دیگر خبرها

  • مدیر میلان: این بازیکن‌مان ۱۸۰ میلیون می‌ارزد!
  • رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس
  • رژه سراسری شناور‌های مردمی کشور‌های جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس
  • رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس/ روز قدس امسال در سراسر جهان فراگیر تر از هر سال برگزار خواهد شد
  • رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز قدس
  • رژه دریایی ۳ هزار شناور مردمی جبهه مقاومت در روز قدس
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • درخواست فرمانده حماس از جهان اسلام برای شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی فومن