Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:45:21 GMT

دنیای اقتصاد بررسی کرد: عبور شتابان بورس از زیان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۸۹۰۴۵۲

تهران- ایرنا- روزنامه دنیای اقتصاد در شماره یکشنبه 9 آبان در توضیح تیتر یک، آورد: روز گذشته، شاخص بورس تهران با جهش 1041 واحدی توانست بیشترین رشد روزانه از 22....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۸۹۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «روایت تولید؛ سیره‌ اقتصادی ائمه‌ معصومین(ع) در اندیشه‌ حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدّظلّه‌العالی» نوشته حجت‌الاسلام حمید سبحانی صدر توسط انتشارات انقلاب اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

مرور بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) از ابتدای دوران مسئولیّت چه در جایگاه ریاست جمهوری و چه در جایگاه رهبری و علی‌الخصوص در پانزده سال اخیر نشانگر تأکید و توجّه علی‌حدّه‌ی معظّم‌لّه بر تصحیح و توسعه‌ی اقتصاد و راهبردهای حلّ چالش‌های آن بوده است. اقتصادی که مبتنی بر اصولی اسلامی و عدالت‌محور بنیان شده باشد، یعنی همان که در اندیشه و سیره‌ معصومین(سلام‌الله‌علیهم‌اجمعین) از آن سخن به میان آمده است.

کتاب «روایت تولید» به بیان نمونه‌هایی از این راهبردها و خطوط اقتصاد اسلامی مطرح شده در کلام رهبری می‌پردازد؛ راهبردها و چهارچوب‌هایی که با واکاوی تاریخ اسلام و دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی نبوی و سیره‌ی معصومین(ع) نشانه‌هایی از آنها را در بیان و شیوه‌ی زندگی پیامبر اکرم و اهل‌بیت(ع) می‌بینیم.

این‌کتاب با ۲۹۶ صفحه و قطع رقعی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کد خبر 6099224 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج چقدر زیان ساخت؟
  • عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران
  • خروج شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده 141 قانون تجارت
  • تشریح اقدامات سازمان بورس بعد از وقایع اردیبهشت سال گذشته
  • محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه تهران
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه آهن تهران
  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد