Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@23:41:59 GMT

کچلی چمن ورزشگاه تبریز تکذیب شد!

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۸۹۹۷۸۱

طبق عکس هایی که از چمن ورزشگاه یادگار امام درآمده وضعیت این چمن مناسب نیست..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۸۹۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب حمایت رابرت دنیرو از اسرائیل

یکی از خبرهای فیک هفته پیش مربوط به حمایت رابرت دنیرو از اسراییل بود که توسط این بازیگر و نتفلیکس تکذیب شد.

به گزارش مشرق، ویدیویی که نشان می‌دهد رابرت دنیرو در حال تمرین برای سریال نتفلیکس است و گفته شده سر معترضان ضداسراییلی فریاد می‌زند، یک خبر نادرست و فیک است.

در حالی که ادعا شد رابرت دنیرو بازیگر فیلم در حال فریاد زدن بر سر معترضان ضداسراییلی در شهر نیویورک است، سخنگوی نتفلیکس به آسوشیتدپرس گفت: دنیرو در حال تمرین صحنه‌ای برای سریال آینده خود در نتفلیکس با عنوان «روز صفر» در حال فیلمبرداری در خیابانی در شهر نیویورک بود. نظرات او بخشی از فیلمنامه است و ربطی به جنگ اسراییل و حماس یا اعتراضات پیرامون آن و مسایل دیگر ندارد.

با سرکوب اعتراض‌های دانشگاهی در سراسر آمریکا توسط پلیس، ادعاهای نادرست پیرامون این ویدیو در فضای مجازی پخش شد.

یکی از نسخه‌های برجسته این ویدیوی نادرست با برچسب «رابرت دنیرو در کنار اسراییل ایستاده است!» منتشر شد تا نشان دهد بازیگر محبوب برنده ۲ جایزه اسکار دارد از اسراییل حمایت می‌کند.

دنیرو در این کلیپ می‌گوید: این یک فیلم نیست. این یک فیلم نیست، این واقعی است.

وی به جمعیت می‌گوید که باید گوش کنند و اجازه دهند مردم کارهایشان را انجام دهند. او مردم را تشویق می کند که حمایت خود را ارایه دهند، اما پشت سنگرها بمانند.

دنیرو در ادامه می‌گوید: اگر می‌خواهی به حرف‌های بیهوده ادامه بدهی، پس باید به خانه برگردی. آنها می‌گویند دوباره این کار را می‌کنند! از نو! ما این را نمی‌خواهیم.

عنوانی که به ویدیو اضافه شده به ذهن مبتادر می کند که «این کار» که دنیرو به آن اشاره می‌کند، حمله مرگبار حماس در ۷ اکتبر به اسراییل است که حملات اسراییل را برانگیخت و «آنها می‌گویند دوباره این کار را می‌کنند!» را به ۷ اکتبر ارجاع می‌دهد.

در یکی از پست‌های X که ویدیوی با شرح نادرست را به اشتراک گذاشته، آمده است: «مایلم از هواداران تروریست #حامی حماس تشکر کنم که اعصاب همه را به هم ریختند. رابرت دنیرو هم موافق است و به آنها برای کشتارهای #۷ اکتبر هشدار می‌دهد!»

همچنین در پست‌هایی به دروغ مطرح شده که این ویدیو در دانشگاه کالیفرنیا - لس‌آنجلس، جایی که «درگیری‌های فیزیکی» بین گروه‌های معترضان در هفته پیش رخ داد، فیلم‌برداری شده است.

اما واقعیت این است که دنیرو نه معترضان را نصیحت می‌کرد و نه از وقایع واقعی صحبت می‌کرد. این بازیگر در حال تمرین صحنه‌ای برای «روز صفر» بود، سریالی که برای نتفلیکس ساخته می‌شود و از آن به عنوان یک «ماجرای مهیج توطئه‌آمیز» یاد شده است.

این شرکت پخش با اشاره به پخش آنلاین ویدیو به آسوشیتدپرس گفت: این تمرین صحنه‌ای از سریال نتفلیکس است که روز شنبه، ۲۷ آوریل فیلمبرداری شد و این سخنان بخشی از تولید بود.

نتفلیکس همچنین تایید کرد که سخنرانی دنیرو مربوط به فیلمنامه سریال بود و به تظاهرات پیرامون جنگ اسراییل و حماس ارتباطی ندارد.

این فیلم در نیویورک گرفته شده و یک ورودی مترو به وضوح در پس‌زمینه ویدیو دیده می‌شود که شماره آن دارای کد منطقه نیویورک است.

استن روزنفیلد سخنگوی دنیرو نیز ادعاهای رسانه‌های اجتماعی را کذب محض خواند و تایید کرد که این ویدیو صحنه‌ای از «روز صفر» را نشان می‌دهد.

جسی پلمونز بازیگری که در کنار دنیرو به عنوان دستیار شخصیت وی بازی می‌کند، پشت سر دنیرو در این ویدیو دیده می‌شود.

با گسترش اخبار جعلی در شبکه‌های اجتماعی، آسوشیتدپرس در پایان هر هفته به بررسی اخبار فیک می‌پردازد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • تکذیب حمایت رابرت دنیرو از اسرائیل
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • شبکه خبر دو هک نشده است/ تکذیب اضافه شدن صوت خارجی به سیگنال
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان
  • برادر مهران غفوریان شایعه ساواکی بودن پدرش را با این ارائه این سند تکذیب کرد + عکس