Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: نوجوان سیزده ساله در دوران هشت سال دفاع مقدس درس بزرگی ما داده است که فداکاری این شهید در تاریخ ماندگار است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۹۰۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد

گرچه رژیم صهیونیستی به شدت تحت فشار داخلی و بین المللی برای پایان بخشیدن به جنگ غزه و توافق با حماس برای تبادل اسرا قرار دارد، اما مقامات کابینه راستگرای این رژیم بر ادامه جنگ تاکید دارند. 

به گزارش الجزیره، منابع آگاه صهیونیست و یک مقام ارشد آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود از تمایل اسراییل برای ادامه جنگ غزه خبر می‌دهند. 

این منابع می‌گویند: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و خواهان توافقی برای پایان منازعه در غزه شده بود تاکید کرده است وی با هیچ توافقی که شامل پایان جنگ در غزه شود موافقت نخواهد کرد. 

این منابع تاکید کردند:  اگر حماس همچنان بر پایان جنگ و استقرار آتش بس دائمی در غزه تاکید کند، هیچ توافقی میان دو طرف به دست نخواهد آمد. در این صورت، اسراییل مجبور به عملیات زمینی تهاجمی به رفح خواهد شد. 

بلینکن در دیدار با مقامات ارشد صهیونیست خواستار استقرار صلح در غزه شده و تاکید کرده بود اکنون زمان رسیدن به توافق و آزادی اسرای صهیونیست از دست حماس است. 

مقامات حماس تاکید کرده اند هر گونه توافق برای تبادل اسرا میان دو طرف مستلزم تعهد به آتش بس پایدار و دائمی در غزه است و تا زمانی که این شرط محقق نشود این خطر وجود دارد که حتی پس از توافق نیز رژیم صهیونیستی به ادامه توحش خود علیه فلسطینیان ادامه دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • کمبود معلم در مدارس مازندران نخواهیم داشت
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی