Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز یکشنبه نهم آبان با مهندس سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار و در زمینه....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۹۱۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رضا مهرافروز  افزود: این تعداد بیش از ۱۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی را شامل می شود که رقم قابل توجهی به شمار می رود.

وی اضافه کرد: یکی از بزرگترین همکاری خیّران در آذربایجان غربی، حمایت از ایتام و محسنین است که در این راستا ۱۸هزار و ۲۶۱ نفر تحت حمایت نیکوکاران قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: فقط در یک ماه گذشته و ایام منتهی به نوروز، یک هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال کمک از سوی خیّران در استان برای نیازمندان پرداخت شده است.

مهرافروز با اشاره به اجرای برخی فعالیت های مختص ماه مبارک رمضان در استان همزمان با سراسر کشور و همراهی خوب مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی در این خصوص اظهار کرد: امسال در راستای پخت و توزیع غذای گرم ببن خانواده های تحت پوشش، ۲۰۰ آشپزخانه در سطح استان راه اندازی شده است.

وی گفت: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان امسال، بیش از ۶۴ هزار پرس غذای گرم بین ۳۲ هزار خانواده نیازمند در آذربایجان غربی توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر آن، ۳۲هزار و ۷٠٠ نفر از ایتام و خانواده های تحت حمایت از سفره های افطاری کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در جای جای استان بهره مند شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به تعهد ۷۰۰ میلیارد ریالی این نهاد در رمضان امسال اضافه کرد: تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال در راستای طرح اطعام خانواده و کودکان تحت پوشش هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • اهدای ۳۵ سری جهاز به نو عروسان کمیته امداد امام اشنویه
  • ​تغییر ساعت کار شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • پویش اطعام مهدوی در زاهدان
  • توصیه امام جمعه کرمان به رانندگان و مسافران نوروزی + فیلم
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است
  • پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو