Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی: استاد شهسواری، پیشکسوت قرآنی استان، در یازدهمین نشست هم‌افزایی پیشکسوتان و فعالان قرآنی اراک، بر لزوم تداوم جلسات هفتگی مجمع قرآنیان تأکید کرد و تحقق اهداف بزرگ....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۹۱۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی، در آیین تجلیل از استادان مدرسان و گروه های علمی برتر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: آموزش یکی از ارکان اصلی امنیت داخلی و مولفه مؤثر در روابط بین‌الملل است

وی با عنوان این مطلب که معلمی در تعریف کتابت نمی‌گنجد، افزود: بعید می‌دانم در مجموعه بزرگ‌انتظامی کسی نقش معلمی نداشته باشد. در مجموعه انتظامی چون سازمان انسان محور با انسان ها سر و کار دارد.

سردار رضایی ادامه داد: در مجوعه انتظامی آموزش و تعلیم و تربیت یک مسئله بسیار جدی است تعامل با جامعه نیازمند آموزش در بحث های اخلاقی مدیریتی رفتاری و…، است.

وی گفت: هفت شاخص است که باید همیشه مورد برسی قرار بگیرد که عبارت از اعتقاد، احکام‌، اخلاق، بصیرت، مهارت، تخصص و مدیریت، است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور افزود: هر مهارتی فرد داشته باشد اما اعتماد نداشته باشد آسیب پذیر می‌شود. در چارچوب احکام الهی باید کامل اشرافیت داشته باشیم. اخلاق داشتن یکی از ویژگی های مهمی است که نمونه آن حاج قاسم سلیمانی که با اخلاقی که داشتند در دل های مردم جای گرفتند.

سردار رضایی ادامه داد: مورد بعدی بصیرت مجموعه انتظامی است که طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است و بیش از ۳۰ دستگاه در نهی از منکر جامعه نقش دارند؛ امروز افتخار سازمان مقدس انتظامی این است که با بصیرت و اعتقاد در صحنه حاضر شده و فرمان الهی را بر اساس قانون در کشور اجرا می‌کند.

کد خبر 6093890

دیگر خبرها

  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو
  • آیت الله ابراهیم امینی و تربیت عقلانی
  • طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • نماینده ولی فقیه : برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند / برخی از کسانی که برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند | برخی از آنها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند!
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند!
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت است