Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مربی شیر خوار و نوپا و خدمه جهت مهد کودکی در تهران اشرفی اصفهانی نیازمندیم. متقاضیان واجد شرایط ... نوشته استخدام مربی شیر خوار و نوپا و خدمه جهت....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۹۲۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضانوردان چینی پس از ۶ ماه به زمین بازگشتند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، سازمان فضایی چین اعلام کرد، فضاپیمای شنژو-۱۷ به همراه سه خدمه آن با موفقیت در شمال چین فرود آمد. براین اساس، این کپسول با سه فضانورد در ساعت ۶:۳۷ بعد از ظهر با موفقیت به محل فرود دانگ فنگ در منطقه خودمختار مغولستان داخلی شمال چین بازگشت. 

طبق نتایج بررسی‌های اولیه، هر سه خدمه به نام‌های تانگ هونگبو، تانگ شنجی و جیانگ شینلین در وضعیت خوبی هستند.

تانگ هونگبو، رکورد طولانی‌ترین اقامت یک فضانورد در فضا را به نام خود ثبت کرده که در مجموع ۲۷۹ روز برای دو سفر خود به ایستگاه فضایی چین بوده است.

چین اعلام کرده است که ماموریت فضایی سرنشین‌دار شنژو-۱۷ موفقیت آمیز بوده است. طبق گزارش آژانس فضایی این کشور، فضانوردان این مرحله از ماموریت‌های فضایی در سلامت کامل هستند و شنژو-۱۷ به عنوان دومین مأموریت سرنشین‌دار مرحله کاربرد و توسعه ایستگاه فضایی چین ثبت شد. این سه فضانورد اکتبر سال گذشته میلادی به ایستگاه فضایی چین پرتاب شدند و حدود نیم سال در مدار زمین اقامت داشتند.

خدمه شنژو-۱۷، ۸۴ آزمایش علمی را در مدار انجام دادند و بیش از ۲۰۰ نمونه را در زمینه‌های مختلف مانند بیوتکنولوژی و پزشکی فضایی بررسی کردند که نمونه‌ها برای مطالعه علمی تحویل داده شدند.

پیش از این، کابل پنل‌های خورشیدی ماژول هسته تیان‌هه در اثر برخورد زباله‌های فضایی قرار گرفته بود که باعث از بین رفتن نسبی منبع تغذیه شده بود و خدمه شنژو-۱۷ با پیاده‌روی‌های فضایی خارج از ایستگاه نخستین مأموریت بیرونی تعمیر ایستگاه مداری چین را اجرا کردند.

براساس اعلام سازمان فضایی چین، این کشور به غیر از ماموریت‌های سرنشین‌دار، قصد دارد کاوشگر ماه چانگ‌ای‌۶ را در اوایل ماه می‌پرتاب کند. این کاوشگر قرار است طی این ماموریت نمونه‌هایی را از سمت دور ماه جمع آوری کند که نخستین نمونه از این نوع در تاریخ بشر است.

با بازگشت فضانوردان به زمین، تمامی مذاکرات و مطالعات مربوط به عملکرد پیشرفته فنی فضانوردی و تکنولوژی‌های مرتبط با ایستگاه مداری شروع شده و اطلاعات و داده‌های مورد نیاز برای مأموریت‌های آینده برنامه‌ریزی و ارزیابی می‌شود.

فرود موفقیت‌آمیز فضانوردان شنژو-۱۷ در شمال چین نشان از توانایی و تجربه چین در زمینه فضانوردی دارد؛ علاوه‌براین، این کشور در جهت پیشبرد تحقیقات و مأموریت‌های فضایی خود با پیشرفت‌های قابل توجهی روبه‌رو است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فضانوردان چینی پس از ۶ ماه به زمین بازگشتند
  • فضانوردان چین به زمین بازگشتند
  • خوک خاکی؛ پسرخاله مورچه خوار (فیلم)
  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف‌شده MCS Aries اعلام شد
  • خدمه کشتی پرتغالی در سلامت کامل هستند
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود