Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-06@22:31:14 GMT

مردی که با نگاه هیپنوتیزم می کند !! (قسمت دوم)

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۹۴۱۸۸۱

تذکر: کاربر محترم! این بخش پایگاه خبری بی‌باک بصورت کاملا آزاد توسط کاربران بارگذاری می‌شود، و انتشار فیلم و صوت در این....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۹۴۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم

 

به گزارش تابناک،‌ صهبا شرافتی درباره بازی‌اش در فصل پنجم این سریال عنوان کرد: رانندگی مینی بوس در این سریال برای من خیلی چالش برانگیز بود. من گواهینامه پایه ۳ دارم و پایه ۲ ندارم. قبل از ضبط توانستم دو سه بار در کنار راننده با مینی بوس رانندگی کنم و در این مسیر خیلی چیزها یاد گرفتم. با این حال خیلی اضطراب داشتم. شما می‌دانید هر چقدر سرنشین‌های مینی‌بوس بیشتر شود، کنترل کردنش سخت‌تر است.

مردم تغییر روحیات روناک را دوست داشتند


وی با یادآوری این که داستان روناک از قسمت ۱۰ شروع شد تاکید کرد: این نقش خیلی پستی و بلندی داشت. این بار به خاطر حضور بهنام خلق و خوی لطیف‌تر و رمانتیک‌تری از روناک دیدیم. در این فصل سعی کردم روناک متفاوتی را به تصویر بکشم. نویسنده هم برای این موضوع تلاش کرده بود. مردم برای من کامنت‌هایی می‌گذاشتند که انگار واقعا اتفاقات سریال برای روناک افتاده است. از من می‌پرسیدند النگوهایت را چرا فروختی؟ بهنام دارد سرت کلاه می‌گذارد. مردم خدا را شکر تغییر روحیات روناک را دوست داشتند.

شرافتی درباره دشواری‌های بازی در «نون‌خ۵» توضیح داد: ما مجبور شدیم زمان طولانی را دور از خانواده سپری کنیم. بخش کولبری خیلی شرایطش سخت بود و خیلی‌ها آسیب جدی دیدند. من خودم دچار بیماری ویروسی سختی شدم. در این بخش از روز اول تصویربرداری تا روز آخر مریض بودم. در قسمت غار اکسیژن کم داشتیم و تنفس سخت بود. وقتی گرد و غبار پخش می‌شد من سرفه می‌کردم. چند بار تا مرز خفگی رفتم. بچه‌ها با وجود همه این سختی‌ها تمام توان خودشان را خرج کردند.

 این بازیگر درباره نحوه تعاملش با کارگردان گفت: آقای آقاخانی جزو کارگردان‌هایی هستند که دست بازیگر را نسبتا باز می‌گذارند و اجازه می‌دهند بازیگر راحت باشد. دیالوگ‌ها و حرکات را دوست داشتم مختص خودم کنم. مثلا تکیه کلام بزرگوارا برای خود روناک شخصی سازی شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خشونت روناک در شخصیت واقعی‌تان هم وجود دارد گفت: من خیلی سخت و دیر به دیر عصبانی می‌شوم. ولی اگر عصبانی بشوم خیلی سخت عصبانی می‌شوم. می‌شود گفت روناک درونم فعال می‌شود. ولی خودم مثل روناک نیستم که همیشه آن عصبانیت را داشته باشم.

در سریال «جنس جور» بازی کردم
شرافتی درباره دیگر فعالیت‌هایش در حوزه بازیگری توضیح داد: قبل از «نون خ» در سریال «جنس جور» بازی کردم که برای نمایش خانگی بود. غالب پیشنهادهایی که به من می‌شود شبیه روناک است. اما خودم نمی‌خواهم روناک را وارد کاری دیگری کنم.

وی با اشاره به اظهار نظرهای منفی که بعضا درباره چهره‌اش می‌شود گفت: اوایل کار از انتقادها خیلی اذیت می‌شدم. بعد از یک مدت گفتم حتما می‌نشینند و «نون‌خ» را تماشا می‌کنند که نظر می‌دهند. پس کار من دیده شده است. با خودم فکر کردم و گفتم من همین هستم. مهم این است که خودم خودم را دوست داشته باشم. اتفاقا چند روز پیش در واحد ارتباط مردمی صداوسیما آقایی با من تماس گرفت و عذرخواهی کرد و گفت من در جمع خانواده درباره چهره شما نظر دادم. ولی قصد اهانت نداشتم. من گفتم شما را قطعا نمی‌شناسم. در مصاحبه‌ قبلی‌ام به صورت کلی گفتم که دلم شکسته است.

مجموعه طنز «نون خ ۵» در ۲۴ قسمت به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی از ۱۵ فروردین ماه امسال به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پخش این سریال تا جمعه ۷ اردیبهشت ماه ادامه داشت.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و ... از بازیگران «نون خ ۵» هستند.

 منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • فیلم بسیار نزدیک و باکیفیت از قسمت سر یک سنجاقک
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • قصه زهره و نوش‌آفرین خانم و نخستین مدرسه دخترانه طرشت | مکتب‌خانه‌های طرشت را زنان مدیریت می‌کردند