Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی: مقام معظم رهبری فرمودند، برای مقابله با آسیب های اجتماعی حتی آنهایی که به اسلام اعتقادی ندارند اگر ایران را قبول دارند با همه توان وارد میدان شوند/ برخی دوست دارند اسم بدهی معوق را بگذارند اختلاس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۹۵۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند

یک استاد حوزه علمیه با بیان اینکه کینه به عنوان یکی از گناهان کبیره است، گفت: خیلی مواقع مظلوم  ظالم‌تر از آن ظالم است، زیرا گیر می‌دهد و یک موضوع را رها نمی‌کند، فراموش نکنید آنهایی که کینه ندارند راحت خدا قبول‌شان می‌کند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام فرحزاد -استاد حوزه با اشاره به موضوع کینه به عنوان یکی از گناهان کبیره می‌گوید: کینه‌ها را از دل بیرون کنید، باکسی قهر نباشید زیرا قهر گناه کبیره است.

با یک مومن، با یک همسایه با یک فامیل قهر بودن که بدتر هم هست، در روایتی داریم که دوتا مومن وقتی با هم قهر هستند از اسلام بیرون خواهند بود تا آشتی کنند، نه گناه‌شان آمرزیده می‌شود نه ثواب‌شان قبول می‌شود.

کینه‌ها را از دل‌تان بیرون کنید، به خدا بگویید من بخشیدم و من آشتی می‌کنم، بگذرید تا خدا هم بگذرد، کینه نداشته باشید.

کینه مومن لحظه‌ای است. کینه منافق به این شکل است که می‌گوید «چهل سال قبل مادر شوهرم یک حرفی به من زد من دیگر راضی نمی‌شوم»، در اینجا باید گفت توی مظلوم بدتر از آن ظالم هستی که چهل سال یک موضوع  را در خود نگه داشتی. خیلی مواقع مظلوم؛ ظالم‌تر از آن ظالم است، زیرا گیر می‌دهد و یک موضوع را رها نمی‌کند.

آنهایی که کینه ندارند رستگار هستند، مخصوصا اگر مشهد می‌آیید کینه‌ها را بیرون بریزید، امام رضا(ع) تحویل‌تان می‌گیرد. فراموش نکنید آنهایی که کینه ندارند راحت خدا قبول‌شان می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید