Web Analytics Made Easy - Statcounter

املاک متعدد قولنامه‌ای و همچنین عدم وجود زیرگذر به دلیل عبور ریل راه‌آهن از مشکلات اصلی منطقه 5 شهرداری مشهد است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۹۵۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر در دست اجرا است

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد در دست اجرا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: کمربندی جنوب غرب اصفهان در ایجاد ارتباط بین استان ها و شهرهای جنوبی و غربی کشور بسیار با اهمیت بوده و این کمربندی از جمله پروژه های اولویت دار اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان محسوب می شود.

شاهسوندی افزود: در حال حاضر پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر در دست ساخت است که از ابتدای شروع این پروژه تا کنون مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی این پروژه، بیان کرد: با توجه به برآوردهای به عمل آمده جهت اتمام پروژه «تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل» به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شاهسوندی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در این پروژه تشریح کرد: تا کنون ۴۰۰ تن میل گرد، ۵۰ هزار مترمکعب خاک برداری، ۲۷۰ هزار مترمکعب خاکریزی و پنج هزار مترمکعب بتن ریزی اجرا شده است.

 گفتنی است: استان اصفهان ارتباط دهنده کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور است که با ۹ استان کشور همجوار بوده و از این رو موضوع ترافیک، حوادث ناشی از آن و عبور و مرور خودروها از محورهای مواصلاتی بسیار حائز اهمیت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • برنامه جهانی غذا: برای مهار قحطی در غزه به آتش‌بس نیاز داریم
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • اتمام فرآیند طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه
  • سرانجام زیر گذر روستای داودآباد قرچک
  • تداوم عملیات اجرایی ساخت زیرگذر شورا شهید بهشتی
  • جشن دانش آموزان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد
  • عملیات تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر در دست اجرا است
  • مردم نگران نباشند سوخت به اندازه نیاز تأمین است
  • ایستگاه بعدی سرزمین موعود صهیونیست‌ ها کجاست؟