Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:40:33 GMT

پایان عملیات تخریب اردوگاه «جنگل» کاله

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۹۵۷۱۵۷

عملیات تخریب اردوگاه جنگل کاله که تخلیه مهاجران و پناهجویان از آن طی هفته گذشته انجام شد، شب گذشته پایان یافت..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۹۵۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال

علیرضا غیاثی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات اجرایی آبرسانی شرب به روستاهای دارای تنش آبی استان گیلان طی قراردادی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، در پنج دیماه ۱۴۰۰ در قالب طرح محرومیت زدایی، جهت اجرای عملیات در ۸ مجتمع آبرسانی و ۶ تک روستا در سطح استان گیلان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۸۲۷ میلیارد تومان توسط دو معین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان آغاز شد.

وی افزود: اجرای یک هزار و ۶۲۶ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب؛ احداث ۷۴ باب مخزن ذخیره به حجم ۲۵ هزار و ۱۷۰ مترمکعب، احداث ۷۱ باب ایستگاه پمپاژ، حفر ۳۱ حلقه چاه، بهسازی ۱۱ دهنه چشمه احجام عملیاتی این طرح می‌باشد.

غیاثی ادامه داد: تا به امروز طرح محرومیت زدایی با پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصدی، در ۹۰ روستای استان با صرف اعتباری بالغ بر ۳۴۱ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان به اتمام و بهره برداری رسیده است، عملیات اجرا شده شامل حفر ۱۴ حلقه چاه، لوله گذاری یک هزار و ۸۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب، احداث ۶ باب ایستگاه پمپاژ؛ بهسازی ۱۱ دهنه چشمه، ساخت ۱۰ باب مخزن ذخیره به حجم ۲ هزار و ۹۰۰ مترمکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان ضمن اشاره به تعهد شرکت برای اتمام اجرای ۳۷۲ پروژه دیگر از این طرح تا پایان سال ۱۴۰۳ گفت: با اجرا و افتتاح این پروژه‌ها ۱۶۹ هزار و ۹۲۳ مشترک روستایی از نتایج آن بهره مند و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان گیلان قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6094029

دیگر خبرها

  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • رایزنی‌های مصر برای حل اختلافات ۲ طرف درباره آتش‌بس در غزه
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • گسترش موج اعتراضات دانشجویان حامی غزه در آمریکا و جهان
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود