Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با اعلام اینکه همان هفته ای که این خبر منتشر شد آمدم در پشت تریبون اعلام کردم مردم ذی حسابان این شهر هستند و....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۹۵۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، در این نمایشگاه آثار هنرمندانی همچون معصومه آزموده، شهربانو احمدی، نفیسه احمدی، مرجان اسفندی میلاجردی، یگانه افتخاری، محمد امیری، نرگس امیری، الهام امینی، مهدیس امینی، مریم تاج‌آبادی، مژگان حاجی‌مرادی، مریم‌السادات حیدری، مهتاب خانمرادی، فاطمه خسروی متین، محمد خسروی متین، معصومه دارابی قاضیانی، مینا رحیمی، علی‌اصغر رمضانی، فاطمه سوری، راضیه شیرکوند، سلمان غفاری مقدم، زهرا فرجاد، رویا قادرپناه، حمیده گیوی، مژگان مختاری‌فرد، ریحانه مظفری، فاطمه مقدادی، معصومه مهری، مریم میکائیلی‌نیا، فاطمه نظریان  و سوگل ولی‌اللهی، به نمایش درآمده است. 

در شرح این نمایشگاه، اینگونه نوشته‌شده است که: «جنگ، کشت‌وکشتار و نسل‌کشی چیست؟ نتیجه‌ی خودخواهی، همه‌چیزطلبی، کشورگشایی، ظلم و ستم و... انسان‌های بالغ و مستبد جنگ را برپا می‌کنند و تاوان آن را مردم عادی باید بدهند.

آنان موجب مرگ و نیستی، خرابی و تخریب محیط‌زیست  شده و کودکان، قربانیان اصلی این ستیز هستند؛ بی‌آنکه خود در این پیکار نقشی داشته باشند. جان خود را از دست می‌دهند، آواره شده و یا والدینشان کشته می‌شوند. مُهر آوارگی و یا یتیمی، به پیشانی‌شان خورده می‌شود.

تبعات تنهایی، جراحت‌ها و زخم‌های جنگ را تحمل می‌کنند. نمایشگاه «وعده صادق»، روایت‌گر تبعات جنگ در تمام دنیا، به‌خصوص در غزه است و عنوان آن، به خوشحالی مردم از حمله‌ سپاه پاسداران به اسرائیل غاصب  ارتباط دارد.

دیگر خبرها

  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • اهدای ۵۰ هکتار از اراضی میرکندی مشگین شهر به موکب حضرت معصومه
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود