Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر جدید صدرا در شمال غربی شیراز با هدف اسکان سرریز جمعیت این کلانشهرایجاد شد که هنوز پس از ربع قرن مشکلاتی دارد که عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۹۵۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال نوروزی ۴۵۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه خوزستان

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان از انتقال ۴۵۸ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی با خطوط لوله انتقال نفت این منطقه در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان، نصرت‌اله میر با اشاره به آمادگی کامل منطقه خوزستان برای انتقال ایمن و پایدار انواع فرآورده نفتی از طریق مراکز انتقال نفت و تأسسیات تابعه افزود: در مجموع ۴۵۸ میلیون لیتر انواع فرآورده شامل بنزین، نفت سفید و نفت‌گاز به پالایشگاه‌های کشور ارسال شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل همه‌ تجهیزات دوار و فرآیند انتقال روزانه مواد نفتی در مراکز انتقال نفت و تأسیسات تابعه در بازه زمانی یکم تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال گفت: این مقدار شامل ۱۵۰ میلیون لیتر بنزین موتور، ۸ میلیون لیتر نفت سفید و ۳۰۰ میلیون لیتر نفت‌گاز بوده است که از حوزه استحفاظی منطقه خوزستان ارسال شده است.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان یادآور شد: منطقه خوزستان جزو مبادی اصلی ورودی نفت خام و فرآورده شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که با هزار و ۳۰۰ کیلومتر خطوط لوله با قطر ۶ تا ۳۰ اینچ، فرآیند انتقال ایمن و پایدار مواد نفتی را انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • انجام موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر توپکرانی در نفت و گاز گچساران
  • راه اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • راه‌اندازی یک خط جدید در حوزه حمل‌ونقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • ‌راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز 
  • راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • انتقال بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • انتقال نوروزی ۴۵۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه خوزستان
  • انتقال ۸۱۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی با خطوط لوله منطقه مرکزی
  • انتقال ۲۴۲ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در لرستان