Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - تکمیل واحدهای مجتمع نسترن، معروف به واحدهای ترکیه ای در قزوین به دلیل وجود برخی مشکلات مالی بین شرکت تعاونی و پیمانکار آن، تعطیل و این....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۹۸۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی پیش از ظهر سه شنبه در نشست ستاد تسهیل استان مرکزی اظهار کرد: واحدهای تولیدی باید بر اساس مسؤولیت اجتماعی خود، در حوزه محیط زیست و به‌ویژه در حوزه آب، تعامل و هم افزایی لازم را در خصوص بازچرخانی پساب داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست با تأکید بر لزوم توجه به محیط زیست در توسعه صنعتی، گفت: چنانچه به دنبال توسعه پایدار هستیم باید ابتدا به حفظ محیط زیست توجه ویژه داشته باشیم.

علی آبادی شهر اراک را یکی از شهرهای استراتژیک کشور عنوان کرد و افزود: مردم اراک در دوران دفاع مقدس هم ثابت کردند پشتیبان کشور هستند از این رو تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان به کار گرفته می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رفع مشکل آلودگی هوای شهر اراک نیازمند مساعدت صنایع است، گفت: برای شهر اراک باید ۲ اقدام بزرگ، نخست تلاش برای از بین بردن منابع آلودگی و سپس عدم توسعه صنایع آلاینده با محوریت واحدهای تولیدی مدنظر ویژه قرار گیرد.

بررسی طرح‌های توسعه برخی واحدهای صنعتی، تأمین مواد اولیه، مسائل گمرکی، محیط زیست و منابع طبیعی، ضمانت‌های بانکی، امهال تسهیلات و بحث سرمایه در گردش بخشی از موضوعات مطرح شده در این نشست بود که وزیر صمت دستوراتی در جهت رفع موانع و حل مشکلات این واحدها و پیگیری موضوعات در ستاد ملی صادر کرد.

کد خبر 6099011

دیگر خبرها

  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • حماس:اسرائیل دربرابر شروط حماس عقب نشسته/منتظرتضمین آتش‌بس هستیم
  • ببینید | قیمت‌های عجیب واحدهای مسکونی در افغانستان
  • بر سر سفره بزرگ فقهی، کلامی و عقلی امام صادق (ع)نشسته‌ایم