Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی از توافق با سرمایه‌گذار آلمانی برای ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی و بادی در استان خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۹۸۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۰۰ نیروگاه کوچک مقیاس در کشور راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در سطح روستاهای استان سمنان در بخش درجزین با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، خدمت رسانی به خصوص به روستاها و مناطق محروم را رسالت بسیج سازندگی دانست.

وی با اشاره به ارائه خدمت در راستای توانمند سازی نقاط کم برخوردار در سراسر کشورمان، تاکید کرد: به همت بسیج سازندگی و با همکاری کمیته امداد و وزارت نیرو، دو هزار و ۸۶۴ نیروگاه کوچک مقیاس خانگی در نقاط محروم کشور راه اندازی شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه امروز در استان سمنان نیروگاه کوچک مقیاس عمدتاً در مناطق روستایی و کم برخوردار به صورت متمرکز و همزمان افتتاح می‌شود، تاکید کرد: وزارت نیرو برق تولیدی این نیروگاه‌ها را خریداری و هم برق مورد نیاز استان‌ها تأمین می‌شود و هم خانواده‌ها به لحاظ مالی و اقتصادی توانمند می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه در گام اول ۲۱۳ نیروگاه کوچک مقیاس خورشیدی در استان راه اندازی و تا پایان سال، ۳۵۰ نیروگاه خورشیدی دیگر به بهره برداری خواهد رسید، گفت: ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس، طی تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ایجاد خواهد شد.

سردار منصور شوقانی بیان کرد: به واسطه اینکه سمنان استانی صنعتی است این آمادگی وجود دارد که شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی با بسیج سازندگی تفاهم نامه و قرار دادهایی را امضا و برق مورد نیازشان از طریق همین نیروگاه‌ها تأمین شود در این راستا همچنین ایجاد شش نیروگاه در کارخانجات استان سمنان هدف گذاری شده است.

کد خبر 6099613

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان سمنان
  • ۲۸۰۰ نیروگاه کوچک مقیاس در کشور راه اندازی شد
  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در روستاهای سمنان
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود