Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-18@06:43:54 GMT

فاینورد هلند به جمع مشتریان کریم انصاری‌فرد پیوست

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۱۵۴۹۸۲

ورزش جهان- باشگاه فاینورد هلند تصمیم دارد تا کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی تیم پانیونیوس یونان را در آینده‌ای نزدیک به خدمت بگیرد. سایت رادیو ورزش یونان با انتشار خبری درباره....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۱۵۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک پاریس روشن شد

 در فاصله ۱۰۰ روز مانده به آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مشعل المپیک به صورت رسمی در یونان روشن شد.

به گزارش مهر، بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه مرداد امسال به میزبانی شهر پاریس برگزار خواهد شد و مشعل المپیک ۲۰۲۴ امروز سه شنبه به صورت رسمی در یونان که مبدا مسابقات المپیک است روشن شد.

مری مینا هنرپیشه یونانی، شعله مشعل را با نور خورشید روشن کرد و آن را به اولین حمل‌کننده که قهرمان قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است رساند.

مانادو شناگر زن فرانسوی و دارنده ۳ مدال المپیک، به‌عنوان نخستین ورزشکار، مشعل المپیک را در خاک یونان حمل کرد. او مشعل المپیک را از استفانوس انتوسکوس یونانی، دارنده مدال طلای رقابت‌های قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تحویل گرفت.

این مراسم در معبد ۲۶۰۰ ساله هرا برگزار شد و کاتِرینا ساکلاروپولو رئیس‌جمهوری یونان و توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک از جمله چهره‌های شاخص حاضر در این مراسم بودند. مشعل المپیک ۱۱ روز در خاک یونان توسط ۶۰۰ مشعل‌دار حمل و سپس ۷ اردیبهشت در مراسمی به برگزارکنندگان المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل داده می‌شود.

مشعل بازی‌های المپیک ۸ اردیبهشت با کشتی «بلم» (کشتی که پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد) سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، آغاز خواهد کرد. این مشعل ۱۹ اردیبهشت به بندر مارسی می‌رسد و ۱۰ هزار حمل‌کننده آن را در ۶۴ شهر فرانسه حمل خواهند کرد.

مشعل المپیک سفری ۱۲ هزار کیلومتری خواهد داشت و پنجم مرداد به مراسم افتتاحیه المپیک پاریس در رودخانه سن وارد می‌شود. این برای نخستین بار است که مراسم افتتاحیه المپیک در ورزشگاه اصلی کشور میزبان برگزار نمی‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ابراز علاقه یونانی ها به توسعه روابط با ایران ناکامی رضا دهدار در تایلند؛ سهمیه المپیک از دست رفت

دیگر خبرها

  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست
  • سفارت هلند فعالیت خود در تهران را از سر گرفت
  • سفارت این کشور در تهران بازگشایی می‌شود
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • سفارت هلند در تهران بازگشایی می‌شود
  • ارائه بیش از ۹۸ هزار ساعت آموزش به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی زنجان
  • ستاره لیل در رادار ناپولی؛ جاناتان دیوید جانشین ویکتور اوسیمن می‌شود؟
  • سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس