Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیگور نمایشی هادی چوپان مسابقات مستر المپیا روسیه 2016 -----------------------------------------------------------------------------.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۱۹۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی

حاجی‌مراد گاتسالوف اعلام کرد که زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف از شرکت در مسابقات انتخابی روسیه که هفته آینده برگزار می‌شود، معاف شده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی روسیه برای انتخاب تیم اعزامی‌شان به المپیک نیز هفته آینده برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی روسیه به تازگی عنوان کرده که زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف از شرکت در این رقابت‌ها معاف شده‌اند، دلیلش نیز مصدومیت هر دو کشتی‌گیر عنوان شده است.

حاجی‌مراد گاتسالوف همراه با کمیته فنی کشتی روسیه این تصمیم را گرفته‌اند. سیداکوف ظاهرا از مسابقات جهانی بلگراد با آسیب‌دیدگی شانه دست به گریبان است، نایفونوف هم که سهمیه وزن 86 کیلوگرم را برای روس‌ها در مسابقات گزینشی اروپایی در باکو را گرفت، آسیب‌دیده است.

به نظر می‌رسد این دو کشتی‎‌گیر در یکی از تورنمنت‌های پیش رو که احتمالا مسابقات رنکینگ‌دار آخر باشد، پیش از حضور در المپیک محک خورده و آنجا صاحب دوبنده اوزان 74 و 86 کیلوگرم روسیه در بازی‌های المپیک شوند.

امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • عکس جالب قهرمان مستر المپیا در کنار خانواده پیروانی
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • تصاویر هوش مصنوعی از هادی چوپان
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس
  • (عکس) ملاقات هادی چوپان با فرد محبوب شیرازی‌ها
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس