Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- پايان نامه دوره دکتري محمد ابراهيم پور، فارغ التحصيل مقطع دکتري دانشگاه تبريز ششمين جايزه دکتر فتح الله مجتبايي در رشته هاي زبان و ادبيات فارسي و اديان....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۵۶۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران میثم شهبازی، دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» که در دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود، درباره جزئیات این رویداد گفت: جشنواره در دو بخش ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوپا برگزار می‌شود و طرح‌های برگزیده شناسایی، معرفی و تقدیر خواهند شد.

عضو هیأت علمی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران افزود: مخاطبان و جامعه هدف این رویداد، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کل کشور هستند.

به گفته دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار»، علاقمندان می‌توانند از طریق درگاه itm.ut.ac.ir نسبت به ارسال ایده‌ها و طرح‌های خود اقدام کنند و طرح‌های برگزیده با اعطای جایزه و پرداخت تسهیلات از صندوق‌های مرتبط با حوزه علم و فناوری حمایت می‌شوند.

شهبازی اعلام کرد: ارسال ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه از زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده و در پی درخواست تعداد قابل توجهی از علاقمندان و صاحبان ایده، زمان دریافت طرح‌ها تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شد و اختتامیه این رویداد ۲۵ اردیبهشت ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081285

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد