Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@14:56:20 GMT

اسکان بیش از ۸۵ هزار مسافر در اصفهان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۳۷۹۵

اسکان بیش از ۸۵ هزار مسافر در اصفهان

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان گفت: ۸۵ هزار و ۵۰۰ مسافر شب گذشته در اصفهان اسکان داده شدند.

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان اینکه 85 هزار و 500 مسافر شب گذشته در اصفهان اسکان داده شدند اظهار داشت: از این تعداد مسافر 27 هزار نفر در مدارس آموزش و پرورش، 40 هزار و 700 نفر در منازل استیجاری و 3 هزار و 800 نفر در کمپ باغ فدک اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 13 هزار مسافر هم در هتل‌ها و مهمانپذیرها اسکان داده شدند، افزود: هزار مسافر در خوابگاه‌ها و فرهنگسراهای اصفهان ساکن شدند.

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: از نخستین روز فعالیت این ستاد در 26 اسفند تا صبح امروز، 690 هزار مسافر در اصفهان اسکان داده شده اند.

وی گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده، اولویت اسکان مسافران نوروزی به ترتیب در هتل ها و میهمان‌پذیرها، مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری، خوابگاه های دانشجویی و فرهنگسراها و در نهایت باغ فدک اصفهان است.

مصور ظرفیت اسکان مسافران در این کلانشهر را 150 هزار مسافر اعلام کرد و افزود: در تعطیلات نوروزی پارسال یک میلیون و 100 هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شدند.

وی گفت: اجرای بیش از 160 طرح زیباسازی و 16 هزار متر دیوار نگاره‌های شهری برای میزبانی از مسافران، حال و هوای تازه‌ای به نصف جهان بخشیده است.

انتهای پیام/

R41346/P1384/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۱۵۷ هزار مسافر از موزه‌های همدان

امیرحسین فریبا گفت: در این بین آرامگاه و موزه بوعلی با بازدید۶۱ هزار و ۳۶ نفر در جایگاه نخست، آرامگاه باباطاهر با بازدید ۴۹ هزار و ۹۴۰ نفر در جایگاه دوم و موزه و شهر باستانی هگمتانه با بازدید ۲۶ هزار و ۶۸۴ نفر در جایگاه سوم و گنبد علویان در شهر همدان با بازدید ۵۴۰۲ نفر در رتبه بعدی قرار داشت.

او به بازدید گردشگران از موزه‌های شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: در این مدت ۳۴۳۱ نفر از موزه لطفعلیان ملایر، ۱۸۴۱ نفر از ارگ نوشیجان ملایر، ۳۲۰۸ نفر از موزه تویسرکان، ۱۷۶۲ نفر از موزه میررضی آرتیمانی در شهرستان تویسرکان، ۲۴۸۹ نفر از موزه شهدا نهاوند، ۲۶۷۱ نفر از موزه حمام حاج آقا تراب نهاوند و ۲۱۷ نفر از موزه تاریخ و فرهنگ بازدید داشته‌اند.

مدیر امور موزه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: مسافران به منظور حفظ آثار تاریخی که شناسنامه و هویت یک کشور محسوب می‌شود، از هرگونه اقدام تخریبی همچون نوشتن یادگاری و عکاسی با فلاش در موزه‌ها خودداری کرده و توصیه می‌شود نظر به راه‌اندازی فروش اینترنتی و الکترونیکی بلیت‌ها در اماکن و موزه‌های استان از طریق اینترنت،  بلیت‌ها را خریداری کنند.

امیرحسین فریبا گفت: حفظ آرامش محیط در هنگام بازدید از موزه‌ها اقدامی در راستای احترام به تاریخ، هنر و فرهنگ کهن این مرز و بوم ارزیابی می‌شود و طبیعتاً اسباب بهره‌مندی، دانش‌افزایی و فراهم آوردن اوقات خوشی را برای بازدیدکنندگان از این اماکن فراهم ‌می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • سپاهانی‌ها مسافر تاجیکستان شدند
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • بازدید بیش از ۱۵۷ هزار مسافر از موزه‌های همدان
  • ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان