Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام-رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: دو هزارو ۶۵۴ نفر برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین کلانتری اظهار داشت: از این تعداد ۶۵۹ نفر در حوزه شهری و یک هزار و ۹۵۹ نفر در حوزهروستایی برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی از دو هزارو ۶۵۴ نفر داوطلب شهر و روستا، ۲۰۸ نفر زن هستند.

بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات استان،ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت ۲۴ امشب در فرمانداری ها و بخشداری ها ادامه دارد.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران ۲۹ اردیبهشت امسال برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، فیلم سینمایی «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه‌کنندگی حنیف سروری و میرواله مدنی در ادامه حضورهای جهانی خود به بیست و پنجمین جشنواره جئون جو در کره جنوبی راه پیدا کرد.

این رویداد ۱ الی ۱۰ می (۱۲ تا ۲۴ اردیبهشت) در شهر جئون جو کره جنوبی برگزار خواهد شد و فیلم سینمایی «گیج‌گاه» در ۳ نمایش مختلف برای مخاطبان این جشنواره اکران خواهد شد، این رویداد هر ساله میزبان چهرهای شناخته شده سینمایی از سراسر جهان است.

ماداکتو پیکچرز عرضه و توزیع بین‌المللی این اثر را بر عهده دارد.

این فیلم پیش‌تر موفق به دریافت جایزه از چهلمین جشنواره فیلم های ورزشی میلان ایتالیا، جایزه بهترین فیلمنامه از شانزدهمین جشنواره چبوکساری روسیه، جایزه بهترین گروه بازیگران کمدی و بهترین تدوین از پنجمین جشنواره اسکیپتاون در لس آنجلس آمریکا شده و همچنین در بیش از ۱۰ جشنواره بین‌المللی حضور داشته است.

کد خبر 6077870

دیگر خبرها

  • توقف فعالیت پنجمین دوره شورای روانشناسی و مشاوره
  • برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی
  • ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان ایلام از گاز طبیعی برخوردار هستند
  • بازدید از سیلوهای ذخیره گندم ایلام به‌صورت مستمر و دوره‌ای باشد
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد
  • آغاز ثبت نام در پنجمین دوره جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سرا‌های دانش آموزی
  • انتخابات دوره هفتم نظام صنفی رایانه‌ای ، رو به بهبود یا افول؟
  • تمدید ریاست الماسخاله در فوتبال گیلان