Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-23@20:37:05 GMT

عرضه ۵۰ هزار تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۴۰۵۵

عرضه ۵۰ هزار تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، طی این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران ۱۹ هزار و ۸۱۶ تن انواع محصولات پلیمری و شیمیایی، ۲۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۰۰ تن گوگرد، ۹ هزار تن لوب کات سنگین و سبک و یک هزار تن هم سلاپس واکس عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، یک هزار تن قیر ۶۰۷۰ نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تالار محصولات کشاورزی نیز در این روز شاهد عرضه ۳۵۰ تن شکرسفید از کارخانه کشت و صنعت فارابی، ۳۵۰ تن شکرسفید کشت و صنعت دهخدا و همچنین ۳۵۰ تن شکرسفید عرضه شده از کشت و صنعت دعبل خزائی (قند دعبل) است.

بازار فرعی بورس کالای ایران در دومین روز معاملاتی سال، شاهد عرضه ۷۰ تن نخ پلی استر گرید WP خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت هواپیما در این منطقه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد گفت: همزمان با ورود به سال نو و افزایش سفرهای نوروزی، از تاریخ ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، بیش از ۲۲۰ هزار لیتر سوخت هواپیما در فرودگاه «شهید باکری ارومیه» مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (۱۴۰۲)، ۳۴ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه این مقدار سوخت میان ۶۲ پرواز توزیع شده است، افزود: با توجه به حضور و ورود گسترده مسافران نوروزی به این شهرستان، سوخت‌رسانی و خدمات‌دهی در این منطقه حساسیت بالایی دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اظهار کرد: کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با بازدیدهای دوره‌ای و بررسی نحوه عملکرد سوخت‌رسانی مجاری عرضه سوخت، بر همه جایگاه‌های سوخت سطح منطقه نظارت می‌کنند.

مجرد یادآور شد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان آذربایجان غربی و همسایگی با سه کشور، سوخت‌رسانی به ناوگان هوایی از وظایف بسیار مهم و راهبردی شرکت به‌شمار می‌رود و باید با دقت و نظارتی جدی انجام شود.

دیگر خبرها

  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی