Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته اطلاع رسانی قرارگاه راهیان نور سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: از ۱۴ اسفند ماه تاکنون یک هزار نفر در قالب کاروان های دانشجویی و ۶ هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور خانوادگی از یادمان های دفاع مقدس جنوب کشور بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یوسف شاکر گفت: اعزام کاروان های راهیان نور آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور همزمان با سراسر کشور در قالب ۳ کاروان از ۱۴ اسفند ۹۵ آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اعزام ها و ثبت نام های صورت گرفته تاکنون یک هزار نفر از دانشجویان دانشگاه های سراسری، آزاد و پیام نور آذربایجان غربی از یادمان های شهدای دفاع مقدس در خوزستان بازدید کردند.

شاکر تصریح کرد: از ۲۸ اسفند ماه اعزام کاروان های راهیان نور خانوادگی شروع شده که تاکنون ۶ هزار نفر در قالب این کاروان ها از آذربایجان غربی اعزام شده و از مقبره دانیان نبی در شوش و یادمان های دفاع مقدس در اهواز بازدید می کنند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی قرارگاه راهیان نور سپاه شهداء آذربایجان غربی به آمادگی اکیپ های پشتیبانی، اردوئی و پزشکی در مناطق راهیان نور خبر داد و گفت: جانشین فرمانده سپاه شهداء از شروع اعزام کاروان های راهیان نور خانوادگی در مناطق اعزامی راهیان نور حضور داشته و از روند خدمت رسانی سرکشی و نظارت داشتند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور موجب زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه می‌شود، افزود: برگزاری این اردوها موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان جامعه می‌شود.

وی افزود: کاروان‌های اعزامی با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور از یادمان‌های مختلف شامل یادمان دهلاویه یادمان شلمچه… یادمان طلائیه یادمان هویزه یادمان فکه و علقمه فتح المبین… بازدید می‌کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور

عبدالعلی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی شهر زاهدان برگزار خواهد شد، اعزام شد.

رئیس هیأت ووشو آذربایجان شرقی عنوان کرد: تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کند که با ترکیب پرستو جبلی، مهدیه خوش صفت و مربیگری و سرپرستی خانم پورثابت به این مسابقات اعزام شد.

ابراهیمی اذعان داشت: مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از امروز بیست و هشتم تا بیست و نهم فروردین ماه در زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079820

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی
  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • بازدید بیش از هزار نفر از غرفه اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی