Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند: رئیس موزه های خراسان جنوبی گفت : از روز شنبه ۲۸ اسفند ۹۵ تا جمعه ۴ فروردین ماه ۹۶، حدود ۱۱ و ۵۰۰ مسافر و گردشگر از مجموع موزه های استان خراسان جنوبی بازدید کردند.

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین شعیبی اظهار داشت: در نوروز ۹۶ موزه های استان خراسان جنوبی با بازدید چشمگیر و پر شور گردشگران و مسافران نوروزی به این استان مواجه شد و از روز شنبه ۲۸ اسفند ۹۵ تا جمعه ۴ فروردین ماه ۹۶، حدود ۱۱ و ۵۰۰ مسافر و گردشگر از مجموع موزه های استان خراسان جنوبی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

وی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی، ۱۵ موزه با موضوعات متنوع فعالیت دارند که در این میان بیشترین آمار بازدید کنندگان مربوط به موزه­های شهرستان بیرجند می باشد.

وی ادامه داد: حدود ۵ هزار و ۵۰۰ نفر موزه های شهرستان بیرجند را مورد بازدید قرار دادند که از این تعداد فقط ۴ هزار و ۲۰۰ نفر بازدید کنندگان مجموعه موزه های اکبریه بودند.

رئیس موزه های خراسان جنوبی بیان داشت: پس از بیرجند موزه­های شهرستانهای طبس، فردوس، نهبندان و بشرویه بیشترین آمار بازدیدکننده را به خود اختصاص دادند و موزه های سرایان و قاین کمترین آمار بازدیدکننده را دارا بودند.

شعیبی گفت: همچنین در این مدت، ۱۵ گردشگر خارجی موزه های مجموعه اکبریه بیرجند و موزه مردم شناسی طبس و فردوس را بازدید کردند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   رئیس اداره گنجینه‌های موزه آستان قدس رضوی گفت: در نوروز ۱۴۰۳ بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی  از موزه‌های آستان قدس رضوی بازدید کردند.

عبدالحسین ملک جعفریان افزود:  این آمار به بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ اختصاص  دارد.

وی گفت: ۱۱۰ نفر از این تعداد بازدید کننده زائر و گردشگر خارجی از کشور‌های پاکستان، عراق، هند، لبنان، افغانستان، ترکیه بودند.

رئیس اداره گنجینه‌های موزه آستان قدس رضوی افزود: موزه مرکزی و فرش  با ۳۸ هزار و ۸۰۸ نفر بازدید کننده بیشترین استقبال را داشته است و پس از آن موزه قرآن و هدایای مقام معظم رهبری با  ۳ هزار و ۸۰۰ و موزه مردم شناسی با ۵۰۵ نفر بازدید کننده در رتبه‌های بعدی بازدید قرار دارد.

ملک جعفریان افزود:  روز پنج‌شنبه دوم فروردین ۱۴۰۳  با تعداد ۵ هزار و ۶۵۵ نفر بازدید کننده پربازدیدترین روز سال بود، اما در مجموع با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، آمار بازدید کنندگان در مقایسه با پارسال با کاهش رو به رو بود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • ثبت حدود ۱۳۰ هزار درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی