Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن واحدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب نظام یکپارچه مدیریت زائران چند طرح در این استان اجرایی شده که از جمله آنها طرح مبدا به مبدا است که از مرداد ماه سال گذشته آغاز شد.
وی اظهار کرد: طرح زیارت گروهی زائران روستایی نیز از فرودین ماه پارسال در این استان اجرا شد.
وی گفت: تاکنون 10 هزار نفر از طریق سایت زیارت گروهی مبدا به مبدا ثبت نام کرده و به مشهد الرضا (ع) مشرف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واحدی افزود: علاوه بر آن در قالب طرح مبدا به مبدا 10 هزار و 550 نفر از سالمندان بیش از 60 سال زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و توان یابان بهزیستی که اغلب زیارت اولی هستند به زیارت بارگاه منور رضوی نائل شدند.
وی با بیان اینکه هر هفته 300 تا 400 نفر از این افراد به مشهد سفر می کنند اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی و اوج مسافر این طرح به طور موقت متوقف شده است.
وی گفت: همچنین طرح ماه عسل زوج های جوان هم در قالب طرح مبدا به مبدا در سال گذشته انجام شد که در این راستا 25 هزار زوج دانشجو به مشهد آمدند.
معاون استاندار خراسان رضوی افزود: علاوه بر آن 12 هزار دانش آموز زیارت اولی به مشهد الرضا (ع) مشرف شدند و طرح محرومان زیارت اولی نیز که زیر پوشش هیچ نهاد و دستگاهی نیستند به اجرا در آمد.
وی اظهار کرد: طرح زائران محروم غیر ایرانی نیز در سال جاری اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین در قالب طرح مهر درخشان رضوی با همکاری آستان قدس رضوی و سازمان بسیج مستضعفین کشور و اداره کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی بیش از 91 هزار نفر از سراسر کشور به مشهد سفر کردند که همه آنان زیارت اولی بودند.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز در ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف شد.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۷ دستگاه از این خودروهای حادثه ساز توقیف شده مربوط به مشهد است.   وی اضافه کرد: همچنین دیروز مرتکبان ۱۴ هزار و ۵۰۸ تخلف راهور در استان خراسان رضوی جریمه شدند که سه هزار و ۸۸۷ مورد از این تعداد تخلف حادثه ساز است.   جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: روز گذشته ۱۱۹ فقره تصادف جرحی در شهرهای استان رخ داد که ۱۱۹ نفر در این سوانح مصدوم شدند.   وی ادامه داد: ۴۹۷ فقره تصادف خسارتی نیز در این بازه زمانی رخ داد که ۳۹۸ فقره از این تعداد مربوط به مشهد است.   اسدنژاد گفت: سرعت بالا، مکالمه با تلفن همراه و توجه نکردن به جلو از مهمترین دلایل وقوع سوانح رانندگی است.   روزانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کند.

دیگر خبرها

  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پیگیر موضوع افزایش سهم مشهد از بودجه ملی زیارت هستیم
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد
  • کانون خدمت رضوی آماده همکاری با بهزیستی در استان بوشهر است