Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@13:56:48 GMT

فاصله احسان علیخانی با برنامه بی‌نقص چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۵۱۴۹

فاصله احسان علیخانی با برنامه بی‌نقص چقدر است؟

به گزارش پارس نیوز،

حالا که یک هفته از پخش دستپخت‌های نوروزی سیما در حوزه ویژه برنامه‌های تحویل سال می‌گذرد شاید بتوان گفت که شبکه سه در رقابت و ماراتن میان این ویژه برنامه ها توانست گوی رقابت را از شبکه های دیگر برباید و به نظر میرسد با توجه به نظرات مردم در فضای مجازی تقریباً بیشترین بیننده از آنِ احسان علیخانی و ویژه برنامه سه روزه اش شد هرچند که این برنامه خالی از انتقاد نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژه برنامه از شب ولادت حضرت زهرا شروع شد و با تکریم مقام مادر اتفاقات آن طوری رقم خورد که میهمانان همگی با مادرانشان پا به صحنه این ویژه برنامه گذاشتند. نکته جالب هم این بود که اولین تندیس های سه ستاره با معرفی زنان برگزیده در شب روز زن به سرانجام رسید.

در این میان البته نقد مهمی که میتوان به او در مقام برنامه ساز داشت این است که بهتر این بود که هفت شب سه ستاره را فقط در ردای تهیه کننده تجربه می‌کرد و اجرای آن را به فرد دیگری می‌سپرد و خودش فقط سه شب ویژه برنامه را وارد عمل می‌شد و این از خستگی مفرط و شاید تکراری شدن برخی از بخش های برنامه هم جلوگیری می‌کرد که گاهاً هم در چهره و هم در ادبیاتش مشهود بود.

اما یکی دیگر از نکات مثبت این ویژه برنامه چینش درست میهمانان در کنار سوژه های اجتماعی بود. به طور مثال هم کناری اکبر عبدی و دخترش روبروی زوج یزدی که صاحب پنج قلو شده بودند و یا مادر شهیدی که فرزندی از بهزیستی را به سرپرستی میگیرد و آن را در راه جنگ از دست میدهد از لحظه‌های تاثیرگذاری بود که در ذهن بیننده ماندگار شد. در کنار آن پرداختن به اتفاقات فضای مجازی با محوریت رسیدگی و پیگیری مسئله‌های آنان نه فقط دعوت صرف ویژگی مثبت دیگری است که می توان از آن یاد کرد. اتفاق ویژه در این حوزه هم به نام حسین و حسن ثبت شد که گویا تیم سه ستاره با هدایت علیخانی برای این کودک بالاخره توانسته بودند با همکاری شهرداری اسلامشهر یک پارک تاسیس کنند و خوشحالی این دو کودک را اول سال نو رقم بزنند.

همچنین در سالی که مزین به نام مادر است با دعوت از مردی لرستانی که بعد از فوت مادرش به طبیعت پناه برده و برای طبیعت مادری می کند خود یک روایت اجتماعی در میان ستاره باران شبکه های دیگر بود که نشان می دهد علیخانی به گفته خودش که به صندلی مردم بیشتر از قاب‌های پر از ستاره اهمیت می دهد پایبند است.

در نظر گرفتن مخاطب جوان و پرهیجان با طراحی استودیو موسیقی و حضور خوانندگان به نام و محبوب و شنیدن ترانه‌های مناسبتی شاید امتیازی بزرگ برای علیخانی و تیمش محسوب می‌شد از این حیث که نوع فیلمبرداری و نورپردازی در این کلیپ‌ها هم خود اتفاقی در تلویزیون محسوب می‌شود که سالهاست از نگاه برنامه‌سازها مغفول مانده است.

علیخانی همچنین امسال در کنار عیدانه و سفره رنگینی که برای مردم چید دوباره تندیس‌های برتر سال تلویزیون به انتخاب مخاطبان را هم در سه شب ویژه‌برنامه اش تحویل هنرمندان داد. از این میان انتخاب برنامه ثریا و سمت خدا نشان می دهد که مخاطبان این برنامه طیف‌های گسترده ای را شامل می شود و سلایق و علایق متفاوتی بیننده این جشنواره تلویزیونی بودند و در رای گیری و نظرسنجی شرکت کردند.

در این میان البته این خرده را هم می‌توان به او گرفت که کماکان تا یک فسیتوال بدون ابهام و پرسش فاصله زیادی دارد و شاید برای آنکه جشنواره‌ای راضی کننده برگزار کند باید جوانب بیشتری را در نظر بگیرد.

اما در این ویژه برنامه با دعوت از رده های سنی مختلف با مردم سال جدیدشان را شروع کردند و البته بیشتر از همه اکرام مادر و بها دادن به کودکان توجه بیننده را جلب می کرد. نکته آخر که بازهم از ویژگی های این برنامه تلویزیونی به حساب می‌آید و در شبکه‌های دیگر دیده نشد تهیه و تولید آیتم‌های متنوع بود که هم حال و هوایی معنوی نزدیک به دقایق ابتدایی سال داشت و هم یادآوری از کوتاهی‌های مسئولان و شهروندان در حوزه‌های نظیر طبیعت ، بچه‌های کار و... بود.

در این میان شاید بشود نقص‌های هم به این برنامه گرفت که در نگاه کلی خیلی به چشم نمی آید اما می‌تواند در سال های آینده رعایت شود اینکه با وجود آنکه مجری و تهیه‌کننده این برنامه اجرایی کاملاً پرانرژی و خوش ریتمی داشت اما بازهم خستگی در صورتش دیده می‌شد و شاید تندیس‌های برنامه سه ستاره را تا شب عید نهایی می کرد و روز عید فقط به مقوله بهار و سال نو و میهمانانی از این دست اختصاص می داد این برنامه بی‌نقص می شد اما با وجود برخی از همین کاستی برنامه موفقی روانه آنتن شد و میتوان نمره قبولی به این تهیه کننده و مجری داد.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد

همراه اول با اعلام بسته‌های متنوع و به‌صرفه ویژه حج تمتع ۱۴۰۳ به معرفی سرویس رومینگ خود در کشور عربستان پرداخت. - اخبار بازار -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هم زمان با فرارسیدن ایام حج ابراهیمی، مشترکان همراه اولی که قصد مسافرت به کشور عربستان سعودی را دارند، می توانند با همراه داشتن سیمکارت اپراتور اول تلفن همراه، ضمن برخورداری از تعرفه ترجیحی مناسبی که برای حجاج و عوامل ستادی حج تمتع 1403 در نظر گرفته شده است، از مزایای رومینگ، بدون دغدغه تهیه سیمکارت و پرداخت هزینه ارزی نیز بهره مند شوند.

 

در این راستا، همراه اول سعی کرده است با طراحی بسته های متنوع رومینگ از لحاظ حجم بسته و مدت سفر که از منظر قیمتی قابلیت رقابت با سیمکارت های عربی را دارد، مانع از خروج ارز از کشور شود.

 

اپراتور اول تلفن همراه کشور سعی کرده طی توافقاتی با اپراتورهای عربستانی، عرضه مکالمه و دیتا با قیمت بسیار مناسب و حتی بهتر از سیمکارت های عربی را برای مشترکان همراه اول فراهم آورد.

 

*ارائه تخفیف در نرخ‌های «آزاد» مکالمه، اینترنت و پیامک

بنابراین ضمن اعمال تخفیف های 17، 20 و 25 درصدی به ترتیب روی نرخ استفاده آزاد از «مکالمه»، «پیامک» و «اینترنت»، بسته های ویژه رومینگ حج 1403 را نیز تعریف کرده که در ادامه به جزییات آنها پرداخته می شود.

 

نرخ «استفاده آزاد مکالمه» با 17 درصد تخفیف به دقیقه ای 10 هزار تومان، هر «پیامک با نرخ آزاد» با 20 درصد تخفیف به چهار هزار تومان و هر مگابایت «استفاده آزاد از اینترنت» با 25 درصد تخفیف به سه هزار تومان رسیده است.

 

*تشویق همراه اول به استفاده از بسته‌های ویژه رومینگ حج 

با این حال همراه اول تمامی زائران ایرانی را برای مدیریت بهینه هزینه ها، تشویق به «استفاده از بسته های رومینگ ویژه حج تمتع» کرده است که از طریق شماره گیری «ستاره 10 ستاره 40 مربع» در دسترس هستند.

 

بسته های ویژه رومینگ حج تمتع 1403 به صورت ترکیبی با «مدت زمان ها» و «قیمت های» متفاوت ارائه شده است.

 

«مقرون به صرفه ترین بسته» در نظر گرفته شده برای زائران، بسته «اینترنت نامحدود 90 روزه با 100 دقیقه مکالمه و 100 پیامک هدیه» است که به قیمت سه میلیون تومان عرضه می شود.

 

زائرانی هم که مصرف کمتری از اینترنت دارند، می توانند بسته های «3 گیگابایت اینترنت 7 روزه با 5 دقیقه مکالمه و 5 پیامک هدیه» یا «1.5 گیگابایت اینترنت 60 روزه» را به ترتیب با قیمت های 650 یا 425 هزار تومان خریداری کنند.

 

همچنین بسته «70 دقیقه مکالمه 7 روزه با 70 پیامک هدیه» نیز مخصوص آن دسته از مشترکانی در نظر گرفته شده است که نیاز بیشتر به مکالمه دارند و قیمت آن «425 هزار تومان» است. 

 

امکان خرید و فعالسازی این بسته ها از طریق خانواده و بستگان زائران، نمایندگان کاروان ها و دفاتر زیارتی نیز همچون سنوات گذشته با مراجعه به «فروشگاه آنلاین همراه اول» یا ‌اپلیکیشن «همراه من» فراهم شده است.

 

زائران خانه خدا باید آگاه باشند که با توجه به دستور العمل های امن سازی پرتال های ایران، امکان دسترسی امن به پرتال های بانکی و ایرانی از طریق سیمکارت های خارجی و وای فای هتل ها عموما محدود شده است، لذا در صورتی که نیاز به استفاده از پرتال های ایرانی را دارند، باید به سراغ خرید سیمکارت های ایرانی و استفاده از بسته های دیتای رومینگ بروند.

 

مشترکان همراه اول علاقه مند به استفاده از بسته های رومینگ حج، باید پیش از سفر خود، اقدام به فعالسازی سرویس رومینگ بین الملل با شماره گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 2911 مربع» یا خرید بسته های رومینگ با شماره گیری «ستاره 10 ستاره 40 مربع» و رجوع به منوی شماره 5 مربوط به بسته های عربستان و خرید بسته های این کشور کنند.

 

با این کار علاوه بر دریافت رایگان پیامک های بانکی، دسترسی رایگان به درگاه «همراه من» برای آنان وجود خواهد داشت.

 

تمامی حجاجی که سیمکارت همراه اول در اختیار دارند، می توانند برای پرداخت قبوض و خرید شارژ از کد دستوری USSD و همچنین اپلیکیشن های «همراه من» و «اوانو» استفاده کنند.

 

همچنین لازم به ذکر است روشن کردن گوشی و دریافت پیامک رایگان است. 

 

با توجه به اینکه حج، سفری عمیقا معنوی با تاثیری شگرف و ماندگار بر قلب و ذهن به جا آورندگان آداب آن و همچنین نمادی قدرتمند از وحدت، برابری و تسلیم در برابر اراده خداوند است، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که همواره در طول حیات خود بر نوآوری و پیشرفت فناوری تمرکز داشته تا نیازهای در حال تکامل مشترکان خود را برآورده سازد و اکنون نیز به عنوان پیشگام خدمات نوین ارتباطی سیار در ایران شناخته می شود، تمامی زائران را برای بهره مندی هر چه بیشتر از فیوضات این سفر و مدیریت ارتباطات خود، به استفاده از «بسته های ویژه حج تمتع 1403» تشویق کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروسی: ایران با داشتن اورانیوم غنی‌شده چند هفته با ساخت بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت