Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:29:54 GMT

چربی سوزی و عضله سازی با ورزش تی آر ایکس (TRX)

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۵۷۳۳

چربی سوزی و عضله سازی با ورزش تی آر ایکس (TRX)

به گزارش خبرنگارگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش همانند قسمت قبل، مسعود روشنی مدرس بدنسازی و رئیس انجمن فیتنس و تناسب اندام دانشگاه های پیام نور، شیوه های ورزش با تی آر ایکس را توضیح می دهد.
پشت پای دونده :
مزایا :تقویت عضلات پشت پا و باسن و کفل و پشت تمام میان تنه می شود.توضیح:طول طناب: متوسط میانیبرای به کار گیری کامل عضلات مورد نظر پاشنه پا را در راستای پای صاف مثل قدم زدن حرکت می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت بدن:رو به تکیه گاه خوابیده

پرس پا :

مزایا :در این حرکت عضلات میان تنه، پشت پا و باسن و کفل هدف هستند.توضیح:طول طناب: متوسط میانیزاویه زانو را در شروع و پایان حرکت ثابت نگه می داریم.وضعیت بدن:رو به تکیه گاه خوابیده


خارج ران :

مزایا :کشش داخل ران و تقویت عضلات میان تنه و سر شانه.توضیح:طول طناب: متوسط میانیبدون بالا آوردن باسن پاها را جداگانه تا جای ممکن از هم دور می کنیم.وضعیت بدن:رو به تکیه گاه خوابیده به سینه

جلو پا ایستاده :

مزایا :کشش و تقویت عضله پشت پا و تقویت عضله جلوی پا (چهار سر ران)توضیح:طول طناب: متوسط میانیحرکت را آهسته و بدون جنبش و حرکت اضافی انجام داده که در نتیجه عضلات به تدریج کشش خواهند داشت.وضعیت بدن: زیر به تکیه گاه ایستاده
جلو پا :

مزایا :تقویت کل میان تنه و جلو پا (چهر سر ران) و استحکام باسن.توضیح:طول طناب: متوسط میانیباسن را در زاویه 90 درجه نگه داشته و سپس خم کردن زانوها را خواهیم داشت.(TRX تک دسته شود)وضعیت بدن: پشت به تکیه گاه خوابیده به سینه

برای فراگیری سایر حرکات تی آر ایکس بصورت تصویری در شماره های بعد با ما همراه باشید.
چربی سوزی و عضله سازی با ورزش تی آر ایکس (TRX)چربی سوزی و عضله سازی با ورزش تی آر ایکس (TRX)چربی سوزی و عضله سازی با ورزش تی آر ایکس (TRX)چربی سوزی و عضله سازی با ورزش تی آر ایکس (TRX)چربی سوزی و عضله سازی با ورزش تی آر ایکس (TRX)چربی سوزی و عضله سازی با ورزش تی آر ایکس (TRX)

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود

به گزارش ورزش سه، او با توجه به اهمیت سازمان مطبوعش اولین سخنران این مراسم بود که با ازدحام عجیب و غریب در حال برگزاری است. خلاصه صحبت های بازیان به شرح زیر است.

ابراهیم بازیان در ابتدا گفت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید. امیدوار هستیم  پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد.

وی افزود: بعد از هشت بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رییس سازمان خصوصی با تاکید به تلاش دولت برای حل این مشکل، خاطرنشان کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند.

او ادامه داد: یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هولدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلا اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و آقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

دیگر خبرها

  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • فناوری شبیه سازی Voice Engine چه خطراتی دارد؟
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • روشی که طول عمر شما را بیشتر می‌کند
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک