Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آبان سال 95 شاهد اتفاقات و رویدادهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری در عرصه بین‌الملل بودیم. در این ماه "دونالد ترامپ" توانست هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شکست دهد. با پیروزی ترامپ، اعتراضات گسترده ای در خیابانهای آمریکا آغاز شد و جنایتهای نژادپرستانه در این کشور افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ماه مجلس نمایندگان آمریکا طرح تمدید قانون تحریم های ایران را تصویب کرد. در زیر به برخی از مهم ترین اخبار این ماه اشاره شده است:
آنگلا مرکل به طور رسمی نامزد پست صدراعظمی آلمان شدآنگلا مرکل لحظاتی پیش در یک کنفرانس خبری، برای چهارمین بار جهت تصدی پست صدراعظمی آلمان، اعلام نامزدی کرد.
درخواست کمک یک داعشی با گریه و زاری! + فیلم در پی پیشروی نیروهای امنیتی در سوریه و عراق و تضعیف تروریست‌ها، ویدئوی درخواست کمک یکی از عناصر داعش منتشر شد.
سی ان ان: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شدبرخی منابع خبری آمریکا اعلام کردند نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور توانست در انتخابات پیروز شود.


جمهوری‌خواهان کنترل سنای آمریکا را هم بدست گرفتندحزب جمهوری‌خواه آمریکا توانست کنترل سنای این کشور را حفظ کند.

جمهوری‌خواهان موفق شدند کنترل مجلس نمایندگان را بدست بگیرنداعضای حزب جمهوری‌خواه آمریکا موفق شدند در انتخابات،کنترل مجلس نمایندگان را حفظ کنند 2016؛ مرگبارترین سال برای پناهجویان در مدیترانهسازمان بین‌المللی مهاجرت اعلام کرد از آغاز سال 2016 تاکنون، بیش از 4500 آواره و پناهجو هنگام عبور از دریای مدیترانه جان‌باخته و یا ناپدید شده‌اند.

افزایش آمار جنایت‌های نژادپرستانه در آمریکا پس از پیروزی ترامپ طبق گزارش یک سازمان حامی حقوق مدنی در آمریکا، پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری، اقدامات خشونت‌آمیز و جنایت‌های ناشی از تنفر در این کشور، افزایش یافته است.

رئیس سازمان اطلاعات ملی آمریکا استعفا کرد شبکه ام‌اس‌بی‌سی از استعفای جیمز آر کلپر از ریاست سازمان اطلاعات ملی آمریکا، خبر داد.


ایران در صادرات نفت به هند، عربستان را پشت سر گذاشتایران با پشت سر گذاشتن عربستان، در جایگاه نخست صادرات نفت به هند قرار گرفت.
آخرین سفر اوباما به اروپا در قاب تصویر باراک اوباما در آخرین سفر خود به عنوان رئیس جمهور آمریکا، به اروپا رفت.



حذف نام "ترامپ" از ساختمان‌های لوکس وی به دنبال شکایت ساکنان به دنبال شکایت ساکنان آپارتمان های مسکونی رئیس جمهور منتخب آمریکا، نام "ترامپ" از روی آنها حذف خواهد شد.

مجلس نمایندگان آمریکا طرح تمدید قانون تحریم‌های ایران را تصویب کرد اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به طرح تمدید 10 ساله قانون تحریم‌های ایران رأی مثبت دادند.
حکم اعدام مرسی لغو شد یک دادگاه در مصر حکم اعدام رئیس‌جمهور سابق این کشور را لغو کرد.
توفان شش ضلعیِ اسرارآمیز زحل+ تصاویر توفان شش ضلعی خیره کننده زحل تاکنون توجه بسیاری از ستاره شناسان و دانشمندان را به خود جلب کرده است.

هیلاری کلینتون از همسرش طلاق می‌گیرد+ سند روزنامه کریسشن تایمز اعلام کرد هیلاری کلینتون درخواست طلاق از همسرش را در دادگاه عالی نیویورک تنظیم کرده است.


ترامپ: کلینتون ها انسانهای خوبی هستند، نمی خواهم به آنها صدمه ای بزنمرئیس جمهور منتخب آمریکا از موضع تند خود علیه هیلاری کلینتون درباره بررسی مجدد ایمیل های وی عقب نشینی کرد.

حضور پررنگ مهاجران در روز پنجم از اعتراضات علیه دونالد ترامپ+ تصاویر در پنجمین روز متوالی از اعتراضات علیه انتخاب ریاست جمهوری آمریکا، مهاجران نیز به صف تظاهرکنندگان پیوستند.

ثروت واقعی ترامپ چقدر است؟ مجله فوربز میزان دارایی های رئیس جمهوری جدید آمریکا را اعلام کرد.


هزینه ده و نیم میلیارد دلاری ساخت دیوار میان آمریکا و مکزیک کارشناسان برنامه ریزی شهری هزینه ساخت دیوار میان آمریکا و مکزیک را، حداقل ده و نیم میلیارد دلار برآورد کرده اند.
ان‌بی‌سی نیوز: هکرهای آمریکایی، سیستم‌های الکترونیکی روسیه را هک کردند/مسکو: منتظر پاسخ واشینگتن هستیمیک منبع امنیتی آمریکا مدعی شد هکرهای این کشور، به سیستم‌های الکترونیکی دولتی روسیه نفوذ کرده‌اند.
فیس بوک هزاران کاربرش را کُشت!+ عکسهزاران کاربر هنگام ورود به فیس بوک با مرگ خود مواجه شدند.

وحشتناک‌ترین اعدام داعش، له کردن هشت شهروند عراقی زیر چرخ‌های بولدوزرتروریست های داعشی در جدیدترین توحش خود هشت شهروند عراقی را زیر چرخ های بولدوزر له کردند.


انفجار در شهر دیاربکر ترکیه/بیش از 30 کشته و زخمیگزارش‌ها از وقوع انفجاری در محله باغلار شهر دیاربکر ترکیه حکایت دارد.

رئیس‌جمهور کره جنوبی با چشمانی اشکبار از مردم این کشور عذرخواهی کردپارک گئون های امروز با چشمانی پر از اشک، از مردم کره جنوبی بدلیل رسوایی اخیر سیاسی‌اش، پوزش خواست.

فشار آمریکا به اتحادیه اروپا برای تحریم هواپیمایی ماهانمقامات آمریکایی با اعمال فشار بر اتحادیه اروپا خواستار اعمال تحریم علیه هواپیمایی ماهان هستند.


کشف جسد زن پناهنده سوری و دو دخترش در فریزر!پلیس دانمارک از کشف اجساد یک زن پناهنده سوری و دخترانش در فریزر منزل آنها خبر داد.
قدردانی عجیب ترامپ از همسر سابق هما عابدین"دونالد ترامپ" با قدردانی از "آنتونی وینر" طرفداران هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه را متعجب کرد.
پارلمان لبنان میشل عون را به عنوان رئیس‌جمهور این کشور انتخاب کرد+ بیوگرافیمیشل عون به عنوان سیزدهمین رئیس‌جمهور جدید این کشور پس از حدود دو سال و نیم خالی بودن کرسی ریاست‌جمهوری انتخاب شد. سقوط هواپیمای حامل مقامات مرزی اروپا در مالت/ کشته شدن 5 نفر+ فیلمهواپیمای سبکی که حامل مقامات مرزی اتحادیه اروپا بود، در مالت سقوط کرد.
وب ‌سایت وزارت خارجه روسیه هک شداخبار حاکی از آن است که وب ‌سایت وزارت خارجه روسیه هک شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی

رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گ ریاست جمهوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی ۲۱ گلوله توپ شلیک شد.

روسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

کد خبر 747617

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد