Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: 4623 نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام‌نویسی کرده‌اند.

«فتاح محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که ساعت 24 روز یکشنبه 6 فروردین‌ماه نام‌نویسی داوطلبان شوراهای شهر و روستایی خاتمه یافت، افزود: 3906 نفر از این تعداد داوطلب مربوط به مناطق روستایی و 726 نفر نیز مربوط به مناطق شهری استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از مجموع داوطلبان روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد 3630 نفر مرد و 276 نفر زن بوده و از مجموع داوطلبان مناطق شهری این استان نیز 666 نفر مرد و 60 نفر زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 336 داوطلب زن در حوزه‌های شهری و روستایی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام‌نویسی کرده‌اند.

محمدی تصریح کرد: روستای بلهزار با 19 داوطلب در حوزه روستایی و شهر یاسوج با 155 نفر در حوزه شهری بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کنندگان را در استان به خود اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: چهار نفر از کاندیداهای شورای شهر مدرک دکتری، چهار نفر حوزوی، 264 نفر فوق‌لیسانس، 957 نفر لیسانس، 343 نفر فوق دیپلم، 713 نفر دیپلم و 2335 نفر زیر دیپلم دارند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که 35 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد داوطلبی نداشته و یا به حد نصاب نرسیده‌اند، اضافه کرد: منتظر هستیم ستاد انتخابات کشور نتیجه نهایی را برای این روستاها اعلام کند.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور هم‌زمان روز جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران در ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ در تهران با نام «رادیو تهران» گشایش یافت و از فردای آن روز برنامه‌های عادی رادیو آغاز شد و، چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود، «رادیو تهران» نامیده می‌شد.

البته درآن دوره بیشتر برنامه‌های رادیو را موسیقی و خبر تشکیل می‌داد و کارکرد دیگری برای آن در نظر گرفته نشده بود تا اینکه کم‌کم برنامه‌های ادبی و طنز نیز به این جعبه خیال‌انگیز راه پیدا کردند و این رسانه بی‌رقیب دل مردمان بسیاری را به‌دست آورد تا جایی که مونس زنان قالی‌باف و چوپانانی شد که در دل صحرا به جای نواختن نی برای گوسفندانشان، دل را با برنامه‌های رادیو جلا می‌دادند.
در شهر‌ها نیز وضعیت به همین منوال بود و در هر سرای عمومی، صدای رادیو به گوش می‌رسید و در مواقع مهم‌تر نیز مردم برای گوش دادن به رادیو گردهم می‌آمدند
رادیو در کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۶۵ با شش برنامه آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۸۲ شبکه استانی افتتاح شد و از سال ۱۳۹۳ تاکنون به صورت ۲۴ ساعته برنامه پخش می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • پرونده تورم ۱۴۰۳ باز شد؛ افزایش تورم خوراکی‌ها در شهر و روستا
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین