Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «نیکی هایلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد امشب میهمان نشست سالانه آیپک بود و همچون دیگر میهمانان، از راه‌های تقویت رژیم صهیونیستی سخن گفت.

یکی از بخش‌های مهم سخنان این دیپلمات، توافق هسته‌ای ایران و 1+5 بود؛ توافقی که رئیس هایلی یعنی «دونالد ترامپ» بارها آن را بدترین توافق تاریخ آمریکا نامیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکی هایلی در این خصوص گفت: «توافق ایران مشخصاً فقط به تقویت ایران و روسیه منتهی شد. این توافق همچنین ایران را پررو کرد تا احساس کند می‌تواند چیزهای بیشتری هم به دست بیاورد.»

هیلی اصرار داشت که آمریکا باید به شدت بر اجرای همین توافق نامطلوب نظارت کند و گفت: «ما می‌خواهیم مثل شاهین مراقب باشیم و مطمئن شویم که همه جزئیات (توافق هسته‌ای) انجام می‌شود.»

نماینده آمریکا در سازمان ملل به صورت تلویحی از مخالفت دیگر اعضای پرنفوذ این سازمان با عزم ترامپ برای نقض برجام انتقاد کرد و گفت: «نگرانی من این است که در شورای امنیت، علاقه زیادی به توافق ایران دیده می‌شود و این مایه تأسف است.»

هیلی افزود: «اینکه اصلاً چرا اجازه دادند چنین توافقی شکل بگیرد و چرا اصلاً آن تصویب شد، برای من غیرقابل درک و وحشتناک است.»

در ادامه مراسم، مجری به اولین سخنان هیلی در سازمان ملل و تهدید کشورهای مخالف آمریکا از سوی وی اشاره کرد و پرسید که دولت ترامپ چگونه می‌خواهد در عرصه سازمان ملل با مخالفان برخورد کند؟

نیکی هیلی ابتدا با اشاره به نزدیک بودن زمان اتمام وقت مصاحبه، سعی کرد از پاسخ طفره برود ولی پس از مواجهه با اصرار مجری، گفت: «ببینید، من برای بازی به سازمان ملل نرفته‌ام، من رفته‌ام تا مطمئن شویم که آمریکا دوباره رهبری را به دست می‌گیرد. رهبری یعنی سخن گفتن و اقدام در زمان سختی‌ها.»

هیلی به عنوان نمونه به تصویب قطعنامه غیرالزام‌آور 2334 شورای امنیت در محکومیت شهرک‌سازی‌های اسرائیل در آخرین روزهای دولت اوباما اشاره کرد و گفت: «هدف این است که هوای متحدانمان را داشته باشیم و دیگر آنچه در مورد قطعنامه 2334 اتفاق افتاد رخ ندهد؛ دیگر کسی نتواند حمایت ما از متحدانمان را زیر سوال ببرد و بهترین متحد ما کیست جز اسرائیل.»

تشویق ممتد جمعیت حاضر در سالن و به پا خواستن آنها برای احترام به این مواضع شعف‌برانگیز نماینده ترامپ در سازمان ملل، برای لحظاتی باعث قطع سخنان نیکی هیلی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت یمن در برابر تجاوزگیری به رهبری آمریکا ایستادند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل انصارالله یمن در سخنرانی خود گفت : همه ملت یمن از همه اقشار در برابر ائتلاف متجاوز به رهبری آمریکا ایستادند و هزاران نفر مردم ما شهید شدند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همه گروههای مردم روحانیون علما دانشگاهیان و دانش آموزان مدارس کشاورزان ، شهرها و روستاها و مردم ما حرکت کردند برای ایستادگی با تجاوز با اخلاص و مقاومت ، و در پشت آنها خانواده ایشان حضور داشتند که صبوری کردند و این ایستادگی در مقابل تجاوزی که به کشور ما شد هزاران نفر به شهادت رسیدند . حماسه آفرینی کردند ایثار کردند که در تاریخ جاودانه ماندند و این مکتبی شد برای نسل های آینده .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این ایستادگی دها هزار نفر مجروح شدند و هزاران نفر اسیر شدند و مشکلات زیادی  را تحمل کردند د ر نزد ائتلاف متجاوز ، این عنوان پایداری برای کسانی است که حرکت کردند و امروز هم در همه جبهه های جنگ حضور دارند و پیوسته صبوری می کنند و شبانه روز مقاومت می کنند و تلاش می کنند که نفوذی برای دشمن وجود نداشته باشد و تسلط پیدا نکنند برای کشور ما . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دند از جمله کمک های انسانی ، در زمینه اقتصادی در جبهه ها حضور پیدا کردند ، به صورت داوطلبانه کردند تلاش کردند وحدت جبهه های داخلی را حفظ کنند کمیته های سیاسی و در همه زمینه ها که حرکت کردند برای مقابله با دشمنان و توطئه ههای آنان که همه چیز را هدف گرفته بودند . این وضعیت جامعه ما بود به شکل کلی بخصوص با محاصره خفه کننده ای که علیه کشور ما وجود داشت . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تجاوز علیه کشور ما بدون هیچ توجییه بود و وحشیانه برای اهدافی خطرناک با نظارت آمریکا انجام شد در چارچوب طرح آمریکایی اسرائیلی و انگلیسی با اجرای ائتلاف انجام شد ، تجاوز به کشور ما یک طرح فراگیر بود برای تحرک در منطقه که آن را تحت رهبری دشمن اسرائیلی سازگاری کنند و مسئله فلسطین را از بین ببرند و هدف توامندسازی اسرائی بود . و تجاوز به کشور ما هیچگونه طرح و اهداف مشروعی نداشت ، تلاش می کردند کل منطقه و جهان عربی را بطور کلی در آغوش صهیونیست ها قرار بدهند . همه اینها رسوا شد با طرح عادی سازی با دشمن .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

از  آغاز ائتلاف متجاوز با نظارت آمریکا تلاش کرد کشور ما را ویران کنه و حملات شهروندان بی دفاع غیر نظامی را هدف قرار داد و جرم جنایت فراگیری مرتکب شدند تمرکز رب قتل ملت یمن استوار بود حملات هوایی که ائتلاف انجام داد مردم را می کشت در خانه هایشان چه در شهرها و چه در روستاها و حتی اردوگاههای عشیاری حتی در جنش ها در عروسی ها در مناسبت های مختلف مردم را هدف قرار دادند . و مصیب 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • فیلم| افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • (ویدیو) افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • حماس: امکان توافق آتش‌بس با اشغالگران وجود ندارد
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟
  • ملت یمن در برابر تجاوزگیری به رهبری آمریکا ایستادند
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!
  • ۸ بار درخواست ملاقات از طرف ترامپ داشتم | از اسنپ‌بک استفاده می‌کرد کار خیلی سخت‌ می‌شد | دو شرط ترامپ برای بازگشت به برجام چه بود؟