Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی- جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با بیان اینکه رنگ و بوی پیامک تبریک نوروزی امسال حسن روحانی رئیس جمهور، بیشتر تبلیغاتی و سیاسی است، گفت: رئیس جمهور مجری انتخابات است و باید بیش از همه به قانون پایبند باشد اما ثابت شده که وی در انتخابات، بی طرف نیست و قانون را برای دیگران می خواهد نه برای خود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در هفتم اسفند سال گذشته شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دهم و مجلس خبرگان دور پنجم بودیم، افزود: 2 روز قبل از این انتخابات، پیامک عجیبی از سوی رئیس جمهور برای تلفن همراه مردم ارسال شد که عملا نشان داد رئیس جمهور برخلاف قانون، در انتخابات بی طرف نیست.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه دولت در انتخابات مجلس دهم در تهران از لیست امید و در شهرستانها هم از نامزدهای اصلاح طلب و حامیان امید، حمایت کرد، گفت: پیامی رئیس جمهور در پنجم اسفند سال گذشته برای تلفن همراه مردم ارسال کرد، علنا از آنها خواست تا به لیست امید رای بدهند.

کریمی قدوسی گفت: ضمن اینکه رئیس جمهور خود کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری بود و ارسال آن پیامک شائبه تبلغاتی و انتخاباتی بودن آنرا به یقین تبدیل کرده بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هم حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: ارسال پیامک به تلفن های همراه مردم، در آستانه انتخابات و تحت عنوان پیامک نوروزی، دنبال همان رفتار تبلیغاتی و انتخاباتی رئیس جمهور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شوای اسلامی با اشاره به متن پیامک ارسالی رئیس جمهور تصریح کرد: بهاری پر امید و سالی همراه با پیروزی و اعتدال برایتان آرزومندم. این متن پیامک روحانی بود که هر فرد با خواندن این پیام به هدف تبلیغاتی و انتخاباتی آن پی می برد.

کریمی قدوسی رئیس جمهور بلافاصله بعد از تحویل سال جدید و بعد از پیام فرمایشات مقام معظم رهبری، در صفحه تلویزیون حاضر شد و چند دقیقه ای صحبت کرد و سال جدید را تبریک گفت. حال چه نیازی به ارسال این پیامک بود؟.

وی با اشاره به اظهارات مقامات دولتی و بخصوص وزیر ارتباطات مبنی بر اینکه این پیامک ها هزینه ای ندارد، گفت: موضوع هزینه یک بحث است و موضوع تبلیغاتی بودن ارسال این پیامک ها بحث دیگر. ضمن اینکه سوال این است مگر می شود پیامک های گسترده و انبوه برای مردم ارسال کرد اما هیچ هزینه ای نداشته باشد.

به گزارش افکار نیوز حسن روحانی در هنگام تحویل سال جدید پیامکی بدین شرح برای مردم ارسال کرد:

بهاری پر امید و سالی همراه با پیروزی و اعتدال برایتان آرزومندم. عید شما مبارک. حسن روحانی رییس جمهور.

وی در پنجم اسفند سال گذشته و 2 روز قبل از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، پیامکی جهت دار برای مردم ارسال کرد.

متن پیام این بود «مردم عزیز ایران؛ کشور امروز به رای شما نیاز دارد. جمعه 7 اسفند، آینده پر امید ایران را رقم بزنیم. حسن روحانی رئیس جمهور».

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم

رئیس جمهور در نشست خبری با نخست‌وزیر پاکستان گفت: در نشست با مسئولان دولت پاکستان تصمیم گرفتیم روابط‌مان را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری، فرهنگ و همه سطوح ارتقا دهیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ظهر امروز پس از دیدار و گفت‌وگو با شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان و بعد از آیین امضای اسناد همکاری بین مسئولان دو کشور، ضمن قدردانی از دولت پاکستان برای میزبانی از هیئت ایرانی، بیان کرد: خرسندم که امروز در شهر زیبای اسلام‌آباد هستیم و به مردم خوب و دین‌مدار پاکستان احترام می‌کنم و از طرف رهبر معظم انقلاب و ملت ایران به خانواده‌های پاکستانی ابلاغ سلام دارم.

رئیسی: تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست

وی افزود: به مردم پاکستان که همواره از اسلام و ارزش‌های اسلامی و مظلومان فلسطین دفاع کرده و در خیابان‌های این کشور آزادی قدس را فریاد زدند، سلام می‌کنم. به دولت و مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی به‌دست این رژیم با حمایت آمریکا و غرب در غزه و از ظلم حاکم بر جهان و نظام ناعادلانه به ستوه آمده و فریاد می‌زنند، احترام قائلیم و مواضع دولت و مردم پاکستان را می‌ستاییم. 

رئیس‌جمهور عنوان کرد: سازمان‌های بین‌المللی و به‌ظاهر مدافع حقوق بشر کارآمدی خود را از دست داده‌اند و سازمان ملل و شورای امنیت وظیفه خود را انجام نمی‌دهد؛ مردم مسلمان ایران و پاکستان و مردم جهان از این جنایات به ستوه آمده‌اند و این اتفاقات زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد.

رئیسی اظهار داشت: روابط ما با پاکستان فقط همسایگی نیست بلکه روابط ما تاریخی، تمدنی، و عمیق اعتقادی و دینی است. باورها ملت ایران با ملت پاکستان به‌هم پیوند داده است و این پیوند ناگسستنی است.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های بسیاری بین دو کشور وجود دارد که می‌تواند در جهت منافع دو کشور به‌کار گرفته شود و در نشست با مسئولان دولت پاکستان تصمیم گرفتیم روابط‌مان را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری، فرهنگ و همه سطوح ارتقا دهیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • ارسال پیامک‌های پیشگیرانه دادگستری برای ۱۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است