Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: تهیه، تنظیم و تصویب سند عملیاتی شعار سال۹۶، سند عملیاتی صادرات غیرنفتی استان و همچنین تشکیل ستاد جذب سرمایه‌گذاری خارجی را سه هدف مهم استان در سال جاری است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان ضمن اشاره به شعار سال 96 به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال اظهار داشت: مقام معظم رهبری به طور مفصل شعار سال را تحلیل کرده‌اند و از طرف دیگر باید گفت که از سال 92 تاکنون در لرستان اقتصاد، اشتغال و تولید دارای اولویت بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید شعار سال سرلوحه کار تمامی مسئولان قرار گیرد، افزود: برای رونق تولید باید موانع بر سر راه آن برطرف و مرتفع شوند و از این رو رفع موانع دولتی جهشی در راستای تحقق شعار سال است.

استاندار لرستان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری پیش‌درآمد تولید و اشتغال است، عنوان کرد: برای ایجاد سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران باید در استان اجماع صورت بگیرد و سرمایه‌گذاری به عنوان یک ارزش تلقی شود.

وی ضمن ابراز گلایه‌مندی از عملکرد بانک‌های خصوصی استان در راستای پرداخت تسهیلات رونق تولید بیان کرد: ما از بانک‌های خصوصی گلایه‌مند هستیم، زیرا سپرده‌های مردم لرستان را در سایر استان‌های کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند و این موضوع از طریق بانک مرکزی درحال پیگیری است.

بازوند با اشاره به واحدهای تملک‌ شده همانند کارخانه خمیرمایه و ژنراتورسازی توسط بانک‌های سپه و صنعت و معدن تصریح کرد: واحدهای مذکور باید تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری تعیین تکلیف شوند.

وی با تاکید به اینکه برخی از موانع تولید ریشه در جامعه دارند، خاطرنشان کرد: این موضوع باید در شورای فرهنگ عمومی مطرح شود تا زمینه جذب سرمایه‌گذاری در استان محیا شود.

استاندار لرستان تهیه، تنظیم و تصویب سند عملیاتی شعار سال96، سند عملیاتی صادرات غیرنفتی استان و همچنین تشکیل ستاد جذب سرمایه‌گذاری خارجی را سه هدف مهم استان در سال جاری دانست و گفت: سرمایه‌گذاران خارجی فرصت بسیار خوبی برای استان هستند و بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته شرق آسیا نیز از ظرفیت سرمایه‌گذاران خارجی استفاده کرده‌اند.

بازوند اظهار داشت: چنان‌چه از ظرفیت سرمایه‌گذران خارجی در استان استفاده نشود به طور حتم فرصت‌سوزی رخ داده است.

وی با تاکید به اینکه باید در سال 96 در راستای تولید و اشتغال در لرستان یک جهش رخ دهد، افزود: دولت، جامعه و بانک‌ها نقش اساسی در راستای رفع موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران را برعهده دارند، زیرا بدون سرمایه‌گذاری تولید و اشتغال محقق نخواهند شد.

انتهای پیام/

R41450/P1384/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر تحقق شعار سال در امر تولید و سرمایه‌گذاری


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی احمدزاده در نخستین شورای اداری استان در سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید را به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کردند از همه مدیران دستگا‌های اجرایی استان خواست در جهت عملیاتی و اجرایی شدن این شعار اهتمام لازم را داشته باشند.
وی سال ۱۴۰۳ را سال رونق اقتصادی در سطح کشور و استان خواند و افزود: خبر‌های خوبی از رونق اقتصادی و تحولات در این بخش به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.
استاندار خطاب به مدیران با اشاره به اینکه باید در امر تولید و سرمایه‌گذاری پیش قدم باشیم گفت: کسی حق ندارد به نحوی رفتار کند که برای بخش تولید و حوزه سرمایه گذاری گره ایجاد شود، لذا همه مدیران باید برای سرمایه گذاری در بخش تولید به طور جدی پای کار باشند.
وی با اشاره به مشارکت مردم در جهش تولید اضافه کرد: مردمی سازی موضوع مهمی است و باید مردم کنار و همراه دولت باشند و تاکید می‌کنم فضا را فراهم و به مردم میدان دهیم تا در عرصه مدیریتی و تولیدی حضور داشته باشند.
احمد زاده همچنین به انتخابات ۱۱ اسفند گریزی زد و ضمن قدردانی از حضور گسترده و پرشور مردم در این انتخابات گفت: انتخابات در استان تعیین تکلیف شد بنابراین همه را توصیه می‌کنم که به قانون احترام بگذارند و پای بند به قانون باشند.

دیگر خبرها

  • نظرات برخی نمایندگان مجلس درباره شعار سال ۱۴۰۳
  • انجام اقدامات عملیاتی لازمه تحقق شعار سال است
  • تقویت و تمرکز استان یزد بر تولید و رفع موانع تولید
  • «جهش تولید با مشارکت مردم» منشور عملی ملت ایران است
  • جهش تولید در گرو حمایت از سرمایه‌های خرد است/تثبیت سرمایه‌گذاری عامل تحقق شعار سال
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • ضرورت ارتقای امنیت سرمایه گذاری
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی
  • تاکید استاندار بر تحقق شعار سال در امر تولید و سرمایه‌گذاری
  • تسریع، تسهیل و تکریم سه اصل تحقق شعار سال