Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور ناجا، شایعه افزایش نرخ جرائم رانندگی در سال ۹۶ را تکذیب کرد.

سردار تقی مهری در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به انتشار شایعاتی مبنی بر افزایش نرخ جرائم رانندگی در سال 96، با تکذیب هرگونه افزایش نرخ جرائم رانندگی اظهار داشت: از ابتدای سال هیچ گونه ابلاغی در خصوص افزایش نرخ جرائم رانندگی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: انتشار اخباری مبنی بر افزایش نرخ جرائم رانندگی در سال 96 به هیچ وجه صحت ندارد و تا این لحظه چنین چیزی به پلیس ابلاغ نشده است.

به گزارش تسنیم، در چند روز اخیر اخباری جعلی مبنی بر افزایش نرخ جرائم رانندگی در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود.

انتهای پیام/

R34343/P1010110/S2,21/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ صمداله ترابی، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند و مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها و جاده‌ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: رانندگان محترم تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند و رانندگانی که قصد سفر به خارج از شهر را دارند حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6086484

دیگر خبرها

  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • سهم فرهنگ آب رفت
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟