Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم صدوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به طرح «هر زائر یک آمر به معروف» اظهار کرد: زائرین و مسافرین نوروزی در مسجد مقدس جمکران از اجرای این طرح استقبال کردند و از ابتدای اجرای طرح «هر زائر یک آمر به معروف» تاکنون شاهد ثبت نام هزار و 300 نفر در این طرح بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 18 هزار و 545 نفر به مرکز گل نرگس مسجد جمکران مراجعه کردند، همچنین در این مدت شاهد بازدید 32 هزار و 658 نفر از نمایشگاه کتاب این مسجد مقدس بودیم.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: در پنج روز اول امسال، بیش از 3 هزار نفر از نمایشگاه طب اسلامی در این مسجد مقدس بازدید کردند، همچنین در ایام نوروز روزانه 770 نفر به کارگاه‌های آموزشی تخصصی مسجد مقدس جمکران مراجعه می‌کنند.

صدوقی با اشاره به اسکان زائرین در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در ایام نوروز به صورت میانگین هر شب 7 هزار نفر در این مسجد اسکان داده می‌شوند، همچنین از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 2 هزار و 385 نفر اثر هنری را از غرفه مشق عهد در مسجد مقدس جمکران دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: موزه فقه و زندگی به مسجد مقدس جمکران انتقال پیدا کرده است، امیدوارم نیمه شعبان امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته در این مسجد مقدس باشد و برنامه‌های ویژه و بدیعی در مسجد مقدس جمکران برگزار شود.

انتهای پیام/22588/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران به برنامه‌ریزی کلان نیاز دارد

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: وضعیت پیرامون مسجد مقدس جمکران باید با کارکرد این مکان مقدس تناسب پیدا کند و برای این کار باید برنامه‌ریزی کلانی صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد، امروز _ چهارشنبه هشتم فروردین _ در دیدار شهردار قم و مدیران ارشد شهرداری این کلانشهر، با تقدیر از خدمات ویژه شهرداری قم در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: شهرداری از جمله نهادهایی بود که کل مجموعه، مسئولان و عوامل آن همراه با مسئولان کشوری و با وحدت و همدلی پای‌کار بودند و خدمات ویژه‌ای داشتند.

وی تغییرات شهر قم در سال‌های گذشته را موردتوجه قرار داد و افزود: کسانی که در گذشته به قم آمده بودند امروز تغییرات را مشاهده می‌کنند که قابل قیاس و مقایسه با گذشته نیست و در دوران اخیر شکوفایی قم رقم خورده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در قم قابل‌رؤیت است، اذعان کرد: قم مرکز توجهات دوست و دشمن است و خدمت به قم، خدمت به آبروی اسلام و نظام است.

اجاق‌نژاد، دلیل برجستگی شهر قم را مسائل فرهنگی برشمرد و خاطرنشان کرد: افراد با تصورات مختلفی وارد شهر می‌شوند اما ویژگی اصلی این شهر مسائل مذهبی و فرهنگی است.

وی با تقدیر از خدمات ارزشمند در آبادانی شهر اضافه کرد: قم با تمام شهرهای کشور متفاوت است و ارزش کار در این شهر با سایر مکان‌ها متفاوت است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با انتقاد از وضعیت پیرامون مسجد مقدس جمکران، یادآور شد: تناسبی پیرامون این مکان مقدس با جایگاه این مسجد تناسبی ندارد و امروز جمکران ابعاد بین‌المللی دارد و در همه اقصی نقاط دنیا این مکان مقدس را می‌شناسند.

اجاق‌نژاد با بیان اینکه باید همه مسئولان با مسائل جمکران درگیر شوند، مطرح کرد: برای جمکران باید برنامه‌ریزی کلان صورت گیرد و باید از ظرفیت کم‌نظیر در توسعه آن استفاده بهینه شود.

کد خبر 739719

دیگر خبرها

  • مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند
  • برنامه‌های لیالی قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • برنامه های لیالی قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام مهدی(عج)
  • رونمایی از تمبر یادبود مسجد مقدس جمکران
  • برنامه های شبهای قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • داستان جمکران| روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران
  •  حال و هوای نوروزی زائران در مسجد مقدس جمکران
  • مسجد مقدس جمکران به برنامه‌ریزی کلان نیاز دارد
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران