Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد موسوی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، تلفات شبکه های توزیع نیروی برق، نقش شبکه های هوشمند در شبکه توزیع، تولید پراکنده و انرژی های تجدید پذیر و کیفیت شبکه های توزیع را از جمله محور برنامه های این کنفرانس برشمرد و افزود : این کنفرانس به مدت 2 روز در سالن امیر کبیر دانشگاه سمنان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بررسی شناسایی چالش های و راهکارهای حقوقی صنعت ، فناوری اطلاعات و جی.آ.اس در سامانه های توزیع، توانمند سازی نیروی انسانی، سلامت و ایمنی از دیگر محورهای این کنفرانس ذکر کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان خاطرنشان کرد : در این کنفرانس مقالات تخصصی در زمینه های مدیریت مصرف بار و هدفمندی سازی یارانه ها در صنعت برق، مطالعات فرهنگی، اجتماعی و محیط زیست در شبکه های توزیع نیروی برق ارایه می شود.
متوسط مصرف برق خانگی در سمنان ماهانه هزار و 700 کیلووات و کمتر از کشور است.
استان سمنان مصرف کننده حدود یک درصد برق کشور است.
6026/7344
خبرنگار: امیرحسین کاشی منش**انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، فرشاد مهدی‌پور در حکم مهدی عرفاتی آورده است: «نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید».

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات در این حکم تصریح کرده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (2) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور موثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • حضور اساتید برجسته در دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای در ادبیات و هنر
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • خسارت ۱۲۰ میلیاردی باران به زیرساخت‌های برق قشم‌
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان