Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@15:05:55 GMT

درخواست مسئولان ساوجبلاغی از رئیس مجلس

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۰۸۰۸

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به طرح مشکلات حوزه صنعت و راهسازی این شهرستان با رئیس مجلس شورای اسلامی، از صدور دستورات لازم توسط دکتر لاریجانی خبر داد.

ابوالقاسم پالیزگیر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر نوروزی رئیس مجلس به شهرستان ساوجبلاغ و ارائه پنجدرخواست به وی، اظهار کرد: رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص رسیدگی به پنجدرخواست ارائه شده قول مساعدت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه امورات فرهنگی و مذهبی در شهرستان ساوجبلاغ، افزود: با وجود ۱۵۰ مسجد در این شهرستان و روستاهای این منطقه که اغلب از جمعیت ثابتی نیز برخوردار هستند متاسفانه نبود خانه های عالم و مکان مناسبی برای استقرار روحانیون مشکلات عدیده ای را در این خصوص به وجود آورده است.

پالیزگیر با اعلام اینکه برای استقرار روحانیون از جمله در روستاها به ۳۵ خانه عالم نیاز داریم که درخواست این مهم به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه شده است، گفت: طبق دستور رئیس مجلس بنا شد با همکاری شهرستان ساوجبلاغ و مساعدت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام این مشکل برطرف شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: بنا شد در حوزه صنعتی برای حمایت از واحدهای صنعتی و شهرک صنعتی که از مصوبه هیئتوزیران برخوردار است درخواست تسریع رسیدگی اعلام شود.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی در رابطه با تامین آب شهرک صنعتی به وزرای صنعت و معدن و نیرو دستور لازم را اعلام کرد، گفت: بنا شد در رابطه با احداث یک بیمارستان ۶۴ تخت خوابی در چهارباغ نیز مساعدت لازم صورت گیرد.

پالیزگیر با بیان اینکه درخواست آسفالت سه محور اصلی روستایی این شهرستان نیز مطرح شد، گفت: پیرو این مهم دستور ارائه مساعدت لازم در خصوص آسفالت سه جاده سهیله، تهراندشت و سیرود به وزیر راه و شهرسازی اعلام شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد

رئیس جمهور در نامه‌ای لایحه "اصلاح قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌ها و مجامع بین المللی مصوب ۱۳۶۵/۰۱/۲۶ با اصلاحات و الحاقات بعدی آن" که به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور در جلسه ۱۸بهمن ۱۴۰۲ هیات وزیران به تصویب رسیده بود را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه اروپایی مربوط به کار خدمه وسایل نقلیه شاغل در حمل و نقل جاده‌ای بین المللی (اِی‌ای تی آر)

همچنین رئیس جمهور "لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه اروپایی مربوط به کار خدمه وسایل نقلیه شاغل در حمل و نقل جاده‌ای بین المللی (اِی‌ای تی آر) " که به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، در جلسه ۹ اسفند ۱۴۰۲ هیات وزیران به تصویب رسیده است، برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

لایحه تصویب معاهده (کنوانسیون) سازمان بین المللی علائم کمک ناوبری دریایی

لایحه "تصویب معاهده (کنوانسیون) سازمان بین المللی علائم کمک ناوبری دریایی" که به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در جلسه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ به تصویب هیات وزیران رسیده بود، برای انجام تشریفات قانونی توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • دولت سه لایحه جدید به مجلس ارسال کرد
  • دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • تشریح ابعاد لایحه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها | این تعطیلی در چه صورتی لازم‌الاجراست؟
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • تصمیمات لازم برای واکنش به اقدامات احتمالی اسرائیل در شورای عالی امنیت ملی اتخاذ شده است
  • حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • واکنش رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تنبیه رژیم صهیونیستی
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو