Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین شیاطین سرخ معتقد است تیم‌تحت هدایت ژوزه مورینیو این فصل بدشانس بوده، وگرنه حالا باید با چلسی در راه کورس قهرمانی رقابت می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منچستریونایتد که پس از اعلام بازنشستگی سرالکس فرگوسن در سال 2013، با دیوید مویس و بعد از آن با لوئیز فن‌خال نتوانست دوران اوج خود را ادامه دهد و دچار افت شد، این فصل با ژوزه مورینیو نشانه‌هایی از آن منچستر پرقدرت را دارد، هرچند هنوز هم با آن روزهای اوجش فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرالکس فرگوسن که در زمان حضور 26 ساله‌اش روی نیمکت شیاطین سرخ 38 عنوان قهرمانی برای این تیم به ارمغان آورد، در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «سیریوس ایکس‌ام» گفت: مورینیو این فصل کمی بدشانس بوده چون چند بازی خانگی بوده که منچستریونایتد فوق‌العاده بازی کرده، اما در نهایت با تساوی از آنها بیرون آمده است. اگر آنها در آن بازی‌ها به پیروزی می‌رسیدند حالا شایسته به چالش کشاندن لیگ برتر بودند و شکی از این بابت نیست.

منچستریونایتد که در فصل جاری لیگ برتر 10 تساوی کسب کرده، در حال حاضر با 52 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و با چلسی صدرنشین 17 امتیاز اختلاف دارد. شاگردان آقای خاص با وجود حذف از رقابت‌های جام حذفی انگلیس، خود را به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا رسانده‌اند و شانس اول قهرمانی در این رقابت‌ها به شمار می‌روند.

سرمربی اسطوره‌ای سرخپوشان شهر منچستر در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: من‌یونایتد این فصل موفق به قهرمانی در جام اتحادیه شده و در لیگ اروپا هم شانس بالایی برای قهرمانی دارد. قهرمانی در لیگ اروپا حالا برای شیاطین سرخ خیلی مهم است چون از این طریق می‌شود سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را گرفت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر رقابت در لیگ برتر خیلی جدی است و پشت‌سر چلسی، تیم‌های تاتنهام، آرسنال، لیورپول و ما (منچستریونایتد) برای کسب جایگاه دومی تا چهارمی در حال نبرد هستند. در هفته‌های پایانی قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر آسان نخواهد بود. منچستریونایتد می‌تواند از همین لیگ برتر سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را بگیرد، اما لیگ اروپا بهترین فرصت شیاطین سرخ برای راهیابی به لیگ قهرمانان است.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏