Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 8هزار و 948خانوار در مدارس استان اسکان یافته‌اند که نسبت به تعداد سال گذشته 2 درصد بیشتر است.

به گزارش ایسنا، «هادی زارع‌پور» در بازدید از ستاد اسکان یاسوج گفت: این تعداد شامل 32 هزار و 213 نفر است که با توجه به تعداد روزهای اسکان یافته 67هزار و647 نفر روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از 12 پایگاه اسکان در استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج با 4978 خانوار و گچساران با 1690خانوار اسکان بیشترین میزان اسکان مسافران نوروزی استان دارند. چرام و باشت رتبه‌های بعدی اسکان را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 170 مدرسه با 1366 کلاس در سه بخش ویژه، الف و ب برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص یافته است.

زارع‌پور یادآور شد: در ستادهای اسکان راهنمای گردشگری و پذیرایی برای میهمانان انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حسن زیودار گفت: با آغاز سفر‌های نوروزی از ۲۳ اسفند پارسال و تداوم آن تا ۱۷ فروردین امسال و همزمان با پیک نوروزی، ۲۱ هزار و ۵۵۶ مسافر در راه آهن زاگرس جابه جا شدند.

وی افزود: این تعداد مسافر به وسیله ۳۸۴ رام قطار جابه جا شده اند.

زیودار نفر کیلومتر ثبت شده در پیک نوروزی را ۲ میلیون و ۳۰۶ هزار کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: قطار وسیله نقلیه‌ای مطمئن، ایمن با هزینه مقرون به صرفه است و همین امر باعث شده مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گیرد.

راه‌آهن زاگرس یکی از نواحی بیست و یک گانه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است که اداره راه آهن زاگرس، مأموریت بهره‌برداری از شبکه و تجهیزات آن به منظور ارائه خدمات حمل و نقل بار در شبکه ریلی و همچنین حفاظت از حریم خطوط و ایستگاه‌های حوزه استحفاظی شوشتر و هفت تپه تا تنگ هفت استان لرستان به طول ۲۲۵ کیلومتر و با محوریت ایستگاه تشکیلاتی اندیمشک را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت