Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز قم ،یاسین حسین آبادی مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران گفت:از برگزاری ویژه‌برنامه شب لیله الرغایب و کمیل سحر در مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن شب لیله الرغایب ویژه‌برنامه شب لیله الرغایب و کمیل سحر با حضور زائران و مسافران در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران افزود: این برنامه با سخنرانی آیت‌الله صدیقی آغاز می‌شود و در ادامه دو ساعت قبل از اذان صبح دعای پرفیض کمیل توسط حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میرزامحمدی قرائت می‌شود.

به گفته وی مراسم شب‌زنده‌داری لیله الرغایب دو ساعت قبل از اذان صبح در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

حسین آبادی ادامه داد: در روز جمعه نیز ساعت 6:30 صبح سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلیمن حسینی قمی و پس‌ از آن ساعت 7:15 دقیقه دعای پرفیض دعای ندبه توسط مهدی میرداماد قرائت می‌شود.

مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: این برنامه به‌صورت زنده از شبکه سراسری یک سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر محمد احمدیان اظهار کرد: با ورود به دوره سالمندی، تغییراتی در وضعیت خواب ایجاد می‌شود و با افزایش سن خواب شبانه، کاهش و سبکتر و نامنظم‌تر میشود بنابراین نباید انتظار داشت که سالمند مانند دوران جوانی بخوابد، اما با رعایت توصیه‌های کاربردی می‌توان خواب راحت تری داشت..

وی با بیان اینکه انجام ورزش‌های منظم روزانه همچون پیاده روی نقش موثری در افزایش کیفیت خواب دارد اظهار کرد: برای داشتن خوابی خوب، تمرینات ورزشی باید حداقل دو ساعت قبل از خواب انجام شود.

مدیر جوانی جمعیت سلامت خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجتناب از چرت‌های روزانه یا به حداقل رساندن آن‌ها، رفتن به رختخواب در شب در یک ساعت معین و بیدار شدن درصبح در یک ساعت معین، رفتن به بستر در زمان احساس نیاز به خواب، پرهیز کردن از تماشای تلویزیون یا مطالعه در بستر، گرفتن دوش آب گرم قبل از خواب، خوردن غذای سبک به عنوان شام، کاهش مصرف مایعات به ویژه چای و نوشابه بعد از شش بعدازظهر، پرهیز از مصرف چای یا قهوه پس از شام، نوشیدن یک لیوان شیر گرم قبل از خواب (به شروع خواب کمک می‌کند) و استفاده از تکنیک‌های آرام سازی در شروع خواب به ویژه برای سالمندان مبتلا به اضطراب از دیگر راهکار‌های کاربردی در داشتن خواب خوب برشمرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات فوتشال در بخش هزار مسجد شهر لایین شهرستان کلات نادری
  • درخشش رادیو خاوران در هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق
  • اینجا «کانال کمیل»، معبری به سوی آسمان و اهالی آن
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین