Web Analytics Made Easy - Statcounter

کهگیلویه و بویراحمد با طبیعتی چهار فصل پذیرای مهمانان نوروزی از سراسر کشور است. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،کمتر کسی است که پای به کهگیلویه و بویراحمد گذاشته اما زبان به تحسین زیبایی‌های خدادادی این سرزمین بکر و چشم نواز نگشوده باشد.
این سرزمین چهار فصل در میان کوه‌های سر به فلک کشیده زاگرس در جنوب غربی ایران،نمایشگاهی از تنوع آب و هوایی،کوه،رود،جنگل، دشت،چشمه،آبشار و گل‌های دیدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این خطه به واسطه این زیبایی ها و آب وهوایی مطبوع، هر ساله در فصل بهار و تابستان، پذیرای گردشگران وعلاقه مندان به طبیعت است.
وجود دو نوع آب و هوای سردسیری وگرمسیری در کهگیلویه و بویراحمد بر زیبایی آن افزوده است.
در زمانی که گل های بهاری در مناطق گرمسیری از جمله شهرستان های کهگیلویه، گچساران، باشت، چرام، بهمئی و لنده روییده‌اند، در مناطق سردسیری بویراحمد و دنا برف کوه ها و دشتها را سفیدپوش کرده و فاصله این دو آب و هوای متفاوت کمتر از یک ساعت است.
آبشار یاسوج نیز یکی از جاذبه های گردشگری استان است که در پنج کیلومتری شمال یاسوج قرار دارد و دارای هوایی مطبوع و آبی خنک و گواراست که سالانه مسافران زیادی را به خصوص در بهار و تابستان پذیراست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر
  • چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • شکوفا شدن درختان میوه در اهر به وقت بهار + فیلم
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • قصیده بهاریه سعدی، جمال‌ستایی شیخ اجل
  • طبیعت تماشایی افوس به وقت بهار + فیلم