Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@07:07:12 GMT

سلام رئیس جمهوری روسیه به رهبر معظم انقلاب

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۴۱۹۴

سلام رئیس جمهوری روسیه به رهبر معظم انقلاب

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در کنفرانس خبری مشترک با حسن روحانی همتای ایرانی، خواست سلام وِیژه اش را به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب برساند.

به گزارش جماران، پوتین در این نشست خبری که در پایان مذاکرات روز سه شنبه رئیسان جمهوری دو کشور در کاخ کرملین برگزار شد، بیشترین تاکید خود را متوجه لزوم شتاب بخشی به افزایش روابط و همکاری های دو کشور در عرصه های مختلف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهور روسیه همچنین ابراز امیدواری کرد که سفر روحانی به مسکو آغاز فصل نوینی در روابط تهران و مسکو باشد.
پوتین در بخشی از سخنان خود از رییس جمهوری ایران خواست که سلام او را به رهبر معظم انقلاب برساند.
آذر ماه سال 1394 که رئیس جمهوری روسیه برای شرکت در نشست سران کشورهای گازی به تهران سفر کرده بود، از فرودگاه مستقیم راهی بیت رهبر معظم انقلاب شد و هدیه ویژه قرآن نفیس را اهدا کرد.
همچنین در این دیدار بی تشریفات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری روسیه مسائل مورد علاقه و اوضاع بین المللی را بررسی کردند.
رئیس جمهوری ایران عصر دیروز بنا به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به مسکو سفر کرد.
روحانی که دیشب با دیمیتری مدودیف نخست وزیر روسیه مذاکره داشت، امروز نیز پس از دریافت دکترای افتخاری در دانشگاه دولتی مسکو در باره مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی سخنرانی کرد.
ادای احترام به ارامگاه سرباز گمنام در باغ الکساندورف نزدیک کاخ کرملین نیز از دیگر برنامه های امروز روحانی در سفر دو روزه به مسکو بود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی  نماینده ولی فقیه در استان سمنان در شورای اداری استان سمنان با حضور رییس جمهور ضمن تحسین اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام وعده صادق، گفت: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند زمان رسیدن به این اهداف را کوتاه‌تر کند، استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها است که در گام نخست باید مشکلات آنان رفع شود.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: جهش به معنای تسریع در اقدام است و باید این مهم برای تحقق شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردمی» مدنظر باشد.

وی در ادامه به ظرفیت‌های استان سمنان اشاره کرد و گفت: این استان دارای روزهای آفتابی زیادی در طول سال است که می‌توان از این ظرفیت برای افزایش ظرفیت تولید برق و رفع کمبودها استفاده کرد.

وی اضافه کرد: استان سمنان همچنین ضعف‌های در حوزه بهداشت و درمان دارد و مرکز استان با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است که انتظار می‌رود برطرف‌شدن این کمبودها و توسعه تخت بیمارستانی بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اولین مصاحبه یولیا ناوالنایا همسر رهبر سابق مخالفان روسیه و انتقاد از غرب
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟
  • پوتین در گفت و گو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش