Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: ۱۳ هزار و ۸۳ گردشگر داخلی و خارجی از اول عید نوروز تا ششم فروردین ماه سالجاری از موزه مردم شناسی قجر بازدید کردند.

سعید وزیری نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۳ هزار و ۸۳ گردشگر داخلی و خارجی از اول عید نوروز تا ششم فروردین ماه سالجاری از موزه مردم شناسی قجر بازدید کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ یک رشد ۳۶ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: حمام قجر و موزه مردم شناسی توسط چهار راهنما و یک مترجم از ۹صبح الی ۹شب به گردشگران داخلی و خارجی معرفی می شود.

وی افزود: نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز از اول فروردین ماه در موزه مردم شناسی حمام قجر برپا شده است که غرفه در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

وزیری نژاد اظهار کرد: وی با بیان اینکه موزه مردم شناسی حمام قجر با مجسمه های مرمت شده به استقبال نوروز رفته است؛ اظهارکرد: ۵۴ مجمسه و تندیس موزه مردم شناسی حمام قجر با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیون تومان مرمت و ترمیم شدند.

وی گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که در خصوص جذب گردشگر از قبل اندیشیده شده است، حمام قجر یکی از شلوغ ترین آثار تاریخی جذب گردشگر در ایام نوروز می باشد، این نشان می دهد که حمام قجر در کنار مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطلنه به یکی از مهمترین مکان های گردشگری تبدیل شده است.

وزیری نژاد افزود:همچنین به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین، در سال ۹۵ موزه مردم شناسی قجر به منظور تسهیل عبور و مرور خودروها و آسایش اهالی محله حمام قجر و رفاه حال گردشگردان صاحب یک پارکینگ اختصاصی شد که خوشبختانه این امر باعث افزایش رضایت مندی اهالی عبید زاکانی و گردشگران شد و به طور میانگین روزانه بیش از ۲۵۰ خودرو از فضای این پارکینگ استفاده کردند که اکثر این خودروها متعلق به گردشگران غیر بومی بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان و ضرورت بازدارندگی داخلی و خارجی

به گزارش جماران؛ قیس قریشی، تحلیلگر ایرانی ساکن لندن در صفحه خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت:

این میزان محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان عرب برایم حیرت آور است و ترسناک!

از آغاز جنگ‌ داخلی سوریه بالای ۱۰۰ میلیارد دلار هزینه امنیتی رسانه ای برای تخریب چهره ایران در جهان عرب و جهان اسلام شد و اتفاقا موفق هم بود، از سال ۲۰۱۹ و با روبه پایان حرکت کردن جنگ داخلی سوریه وضعیت ایران در افکار عمومی جهان عرب و اسلام به سمت بازسازی خود حرکت کرد و پس از جنگ غزه (سیف القدس) در سال ۲۰۲۱ شیب تندی گرفت و امروز مخصوصآ پس از واکنش ایران به حمله تروریستی به کنسولگری خود در دمشق به اوج خودش رسیده بصورتی که در کویت و عمان و قطر مردم جشن گرفتند و شیرینی پخش کردند!

نه رهبران حوزه خلیج فارس توان هضم چنین محبوبیتی دارند و آن را ضد امنیت ملی خود بحساب می‌آورند نه آمریکا و غرب برای ادامه هیمنه خود در منطقه آنرا تحمل خواهند کرد.

جمهوری اسلامی ایران باید منتظر حمله سنگین رسانه ای با بودجه های هنگفت که با محوریت گسل شیعه و سنی در منطقه و گسل‌های اجتماعی و چالش اعتماد عمومی و مسائل اقتصادی و حقوق زنان و... در داخل کشور خواهند بود باشه.

هر چقدر در میدان و افکار عمومی شکست بخورند در رسانه های جهان عرب و گسل های داخلی سرمایه گذاری خواهند کرد ...

باید به سرعت به سمت بازدارندگی اجتماعی در داخل و بازدارندگی در افکار عمومی جهان عرب حرکت کنیم و از کارهای پر ریسک و غیر ضروری در داخل پرهیز کنیم.

اللهم‌ قد بلغت اللهم فاشهد 

اللهم قد بلغت اللهم فاشهد

اللهم قد بلغت اللهم فاشهد...

دیگر خبرها

  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان و ضرورت بازدارندگی داخلی و خارجی
  • موزه خوشنویسی در سعدالسلطنه راه‌اندازی شود
  • بازدید رایگان از موزه ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین 
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان
  • افزایش میزان گردشگران خارجی در سال گذشته به بیش از ۵۰ درصد
  • میزان گردشگران خارجی در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت
  • اردیبهشت کجا بریم| معرفی ۲۴ مقصد داخلی و خارجی برای سفر
  • بازدید افزون بر ۳۰ هزار گردشگر از موزه‌های خراسان شمالی