Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات قهرمانی آزاد کشوری نونهالان انتخابی تیم‌ملی به منظور حضور در دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در دو گروه دختران و پسران از روز جمعه (یکم اردیبهشت‌ماه) به مدت 7 روز و به میزبانی خانه تکواندو برگزار می‌شود و ثبت نام برای حضور در این رقابت‌ها از سه شنبه (15 فروردین‌ماه) آغاز و تا روز جمعه (25 فروردین‌ماه) ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های گروه دختران در 10 وزن (29-، 33-، 37-، -41، 44-، 47-، 51-، 55-، 59- و 59+ کیلوگرم) از روز جمعه (یکم اریبهشت‌ماه) آغاز و به مدت 3 روز پیگیری می‌شود.

در گروه پسران نیز مبارزات اوزان 10گانه (33-، 37-، 41-، 45-، 49-، 53-، 57-، 61-، 65- و 65+ کیلوگرم) از روز دوشنبه (4 اردیبهشت ماه) شروع و تا روز پنجشنبه (7 اردیبهشت‌ماه) ادامه خواهد داشت که تاریخ دقیق وزن کشی و برگزاری مبارزات هر وزن دختران و پسران پس از اتمام مهلت ثبت نام اعلام خواهد شد.

متولدین 11 دی‌ماه 1381 تا 10 دی‌ماه 1384 جواز حضور در این رقابت‌ها را دارند.

گفتنی است؛ نفرات اول، دوم و منتخبین کادر فنی به مرحله بعدی مسابقات انتخابی دعوت می‌شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،این مسابقات با حضور بیش از ۶۰ ورزشکار در رده‌های مختلف سنی به میزبانی تهران برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها که با مجوز رسمی فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد، عادل پژوهان نماینده استان موفق به کسب عنوان قهرمانی در بخش مستر این رقابت‌ها شد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

دیگر خبرها

  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد
  • دختران سکان از صعود به فینال ۲۰۰ متر آزاد بازماندند