Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «شان اسپایسر»، سخنگوی کاخ سفید، رسانه‌های آمریکا را به دروغ‌پردازی درباره ارتباط ترامپ با روسیه متهم کرد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،«شان اسپایسر»، سخنگوی کاخ سفید، بار دیگر رسانه‌های آمریکا را به دروغ‌پردازی درباره ارتباط ترامپ با روسیه متهم کرد.
اسپایسر در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه در کاخ سفید ارتباط ترامپ با روسیه را ساخته رسانه‌های آمریکا عنوان کرد و گفت که ترامپ ارتباطی با روسیه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این کنفرانس خبری اسپایسر خطاب به رسانه‌های آمریکایی گفت: واقعیت‌ها را بگویید.
سخنگوی کاخ سفید در این کنفرانس خبری بار دیگر رسانه‌های آمریکا را متهم به دروغ‌پردازی درباره ارتباط ترامپ با روسیه کرد و از آنها به دلیل عدم انتشار واقعیت‌ها انتقاد کرد.
شان اسپایرس خبرنگاری که درباره ارتباط کاخ سفید با روسیه سوالاتی مطرح کرده بود را هدف حملات لفظی خود قرار داد و گفت: این موضوع ساخته و پرداخته شما است و ما هیچ ارتباطی با روسیه نداریم و اگر رئیس جمهور در صرف سالاد نیز سس روسی استفاده کند شما موضوع ارتباط با روسیه را مطرح خواهید کرد.
وی افزود: دموکرات‌ها و جمهوریخواهان درباره این موضوع توجیه شده‌اند که هیچ شاهدی مبنی بر ارتباط تیم ترامپ با روسیه وجود ندارد.

انتهای پیام/


منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان شرق پایتخت، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران مشخص شد متهم از اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق و توزیع مواد مخدر در شرق تهران هست که ضمن اجاره یک باب منزل مسکونی اقدام به فروش مواد مخدر می‌کند که این موضوع موجی از نارضایتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی در ادامه اعلام کرد: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که مأموران پلیس در بررسی‌های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم در محله خاک سفید تهران شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی جهت ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری وی به عمل آمد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضائی، مجوز قانونی برای ورود به منزل و بازداشت متهم صادر و شب گذشته تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعزام شد و با رعایت جوانب قانونی با شگردهای خاص پلیسی وارد منزل متهم شدند که متهم با دیدن مأمورین با یک قبضه قمه به سمت آنان حمله‌ور شد که در این لحظه مأموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و دادن هشدارهای لازم مبنی بر تسلیم شدن این شرور مواد فروش مجبور به تیراندازی هوایی شدند و درنهایت لحظاتی بعد متهم خلع سلاح شده و دستگیر شد.

سرهنگ باباپور با اینکه در جستجوی خانگی، ۸۵۰ گرم ماده روان‌گردان کشف شد، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضائی مصمم است با کسانی که به نظم و آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد می‌کنند و باعث ایجاد رعب و وحشت می‌شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد،

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: به اشرار مواد مواد فروش اولتیماتوم می‌دهیم تا دیر نشده دست از اعمال مجرمانه بردارند و به مسیر شهروندی بازگردند، چراکه مطمئن باشند پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می‌سپارد.

کد خبر 6084406

دیگر خبرها

  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • دروغ هایی که درباره ماجرای ریزپرنده ها گفته شد | اسرائیل پاسخ عملیات وعده صادق را داد؟
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • جنجال تمسخر خاطره‌گویی بایدن؛ دایی جو توسط آدم‌خواران خورده شده؟