Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@15:42:23 GMT

انفجار دو باب واحد مسکونی در تربت‌جام سبب فوت سه نفر شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۶۹۲۹

انفجار دو باب واحد مسکونی در تربت‌جام سبب فوت سه نفر شد

رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌جام گفت: انفجار دو باب واحد مسکونی روستایی در تربت‌جام سبب فوت سه نفر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،علی کاظمی اظهار داشت: انفجار دو باب واحد مسکونی روستایی در تربت‌جام سبب فوت سه نفر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

وی افزود: این حادثه در 2 و 10 دقیقهبامداد امروز یکی از منازل مسکونی روستای جنگاه واقع در کیلومتر 10 محور تربت‌جام به فریمان به‌وقوع پیوست و پس از اعلام گزارش آن به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه امدادی مرکزی تربت‌جام بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌جام خاطرنشان کرد: این انفجار به علت نشت گاز و بی‌احتیاطی ساکنان این خانه که در سفر زیارتی عتبات عالیات بودند به‌وقوع پیوسته بود و متأسفانه قبل از خروج از منزل نکات ایمنی را رعایت نکرده بودند و شدت انفجار این حادثه به حدی بود که واحد مسکونی همجوار این خانه را تخریب کرد.

کاظمی با بیان اینکه تمامی فوتی‌ها و مصدومان این حادثه از خانه همجوار محل وقوع انفجار بوده‌اند، تصریح کرد: مصدومان این حادثه دو آقای 57 و یک آقای 23 ساله بودند و عملیات این حادثه در مدت زمان کمتر از 20 دقیقه و با مشارکت آتش‌نشانی و اورژانس تربت‌جام انجام شد و در این رابطه عوامل آتش‌نشانی نسبت به دفع حریق، عوامل جمعیت هلال احمر نسبت به خارج کردن مصدومان از زیر آوار و عوامل اورژانس 115 نسبت به انتقال آن‌ها به بیمارستان سجادیه تربت‌جام اقدام کردند.

وی تأکید کرد: 3 مصدوم دیگر این حادثه که سه خانم 12، 17 و 48 ساله بودند توسط ساکنان محل به بیمارستان سجادیه تربت‌جام منتقل شده بودند که متأسفانه به‌علت شدت سوختگی جان خود را از دست می‌دهند عملیات احیای CPR در این مرکز درمانی هم در جهت نجات جان آن‌ها بی‌نتیجه ماند.

مصدومیت 5 نفر بر اثر انحراف به چپ یک دستگاه خودروی پراید در داورزن

محمدعلی جباری‌ثانی رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار اظهار داشت: انحراف به چپ یک دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر 155 محور شاهرود به سبزوار 5 مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: این حادثه شب گذشته به‌وقوع پیوست و پس از اعلام گزارش آن به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه امدادی داورزن بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه رانندگی که سه آقای 15، 21 و 40 ساله و دو خانم 17 و 35 ساله بودند توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر سبزوار مورد درمان و مداوای اولیه قرار گرفتند که سه مصدوم آقا و یک مصدوم خانم به‌صورت سرپایی مداوا شد و دیگر مصدوم خانم این حادثه هم به‌علت ترومای سر جهت سیرتکمیلی مراحل درمانی‌اش به مرکز بهداشتی و درمانی داورزن منتقل شد.

مرگ تلخ دختر نوجوان در سد طرق مشهد

آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهر مشهد بیان کرد: در پی تماس مردمی با سامانه 125 مبنی بر سقوط دختری نوجوان در حوزه آبگیر پشت سد طرق در حوالی مشهد، ستاد فرماندهی عملیات آتش‌نشانی این شهر با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره 9 و تیم ویژه غواصی ایستگاه شماره 6 سازمان را به محل حادثه در فاصله 30 کیلومتری شهر مشهد اعزام کرد.

وی افزود: با حضور گروه‌های امداد و نجات و تیم تخصصی غواصی آتش‌نشانی مشهد در محل مشخص شد تعدادی کودک که به همراه اعضای خانواده‌هایشان برای تفریح به سد طرق رفته بودند به دلیل نامشخصی در دریاچه پشت سد سقوط می‌کنند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: در پی فریادهای استمداد این کودکان، والدین آنها برای کمک به یاری آنان می‌شتابند و موفق می شوند 2 کودک را از آب خارج کنند، اما یکی از کودکان که دختر نوجوان 13 ساله‌ای بوده به دلیل نامعلومی در آب ناپدید و امکان خارج کردن آن از درون دریاچه برای والدین‌اش میسر نبوده که تیم غواصی آتش‌نشانی مشهد موفق می‌شوند که پیکر این دختر را پس از عملیاتی مداوم و طاقت‌فرسا در عمق 12 متری دریاچه پشت سد طرق کشف و به سطح آب انتقال دهند.

آتشپاد دوم مهدی رضایی خاطرنشان کرد: جسم بی‌جان این دختر پس از انتقال به بستر دریاچه تحویل پرسنل اورژانس و عوامل انتظامی حاضر در محل گردید و علت دقیق این حادثه کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

انتهای پیام/

R41347/P1384/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودروی شوتی در محور سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه از تصادف خودروی شوتی با تیگو در جاده سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، غلامرضا ثانی، اظهار داشت: بنابر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان جنوبی یک خودروی پژو 405 شوتی در کیلومتر 7 جاده سربیشه - بیرجند خلاف جهت با یک خودروی سواری تیگو رخ به رخ شدند و خودروی شوتی دچار حریق شد. 

وی گفت: بلافاصله دو تیم عملیات و یک تیم پشتیبان از سربیشه به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه، افزود: این حادثه شش مصدوم داشت که امدادگران هلال‌احمر پس از ایمنی صحنه و رهاسازی، یک مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند. 

ثانی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه رانندگی فوتی نداشتیم.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • تصادف پژو و سوناتا با ۹ کشته +عکس
  • ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور مشهد- تربت حیدریه
  • تصادف خودروی شوتی در محور سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • حادثه مرگبار در معدن سنگ رودبار
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله
  • برخورد زنجیره‌ای در آزادراه قزوین - رشت ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-رشت با ۱۰ مصدوم
  • آبگرفتگی سه خانه مسکونی در روستای مورچگان
  • انفجار یک منزل مسکونی در خرمشهر